מקאן דיגיטל, הזרוע האינטראקטיבית של מקאן אריקסון, ממשיכה לתמוך מעשית בהצהרותיה להפוך לחברת האיטנראקטיב הגדולה בישראל. בימים אלה מצטרף לצוות המשרד משה קרסיק אשר שימש בשלוש השנים האחרונות , כמנהל קריאייטיב של Y&R Interactive מקבוצת שלמור אבנון עמיחי ואחת הדמויות המוערכות בשוק הפרסום האינטראקטיבי המקומי.
קרסיק חתום על מגוון הקמפיינים של orange, דפי זהב, ביטוח ישיר, סטלה, ניופאן ויונדאי וזכה יחד עם המשרד בתחרות קקטוס הזהב שלוש שנים ברציפות. הקמפיינים הבולטים: השקת הדור השלישי של orange, וקולנוע וירטואלי של סטלה ארטואה.
לפני כן, עבד כארטדיירקטור במשך כשנה וחצי במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי .
"אני גאה להיות חלק מ McCann digital ולהוביל את הקריאייטיב של המשרד לשיאים חדשים ואני רוצה בהזדמנות זו להודות לגפן על שלוש שנים של אינטראקטיב" מוסר משה קרסיק.
יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "אני מברך על הצטרפותו של משה לצוות, אני בטוח שיכולותיו, כישרונו וניסיונו הרב יתרמו לנו וללקוחותינו רבות".