מנהל עסקים וניהול השיווק והפרסום ב"תפנית" מבית האוניברסיטה הפתוחה לימודי המשך

מסלול מינהל העסקים ומסלול ניהול השיווק והפרסום של בית הספר "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה, לימודי ההמשך, הם ממסלולי הלימוד האיכותיים, המגוונים והפרקטיים ביותר בענף לימודי התעודה בישראל. שני המסלולים מזכים את בוגריהם בתעודת הסמכה מוכרת ומכובדת וכן בשש נקודות זכות ללימודי תואר ראשון במדעי החברה באוניברסיטה הפתוחה. מטרת שני מסלולי הלימוד, הנלמדים בליוויו האקדמי של ד"ר אריה נחמיאס, ראש תכנית ה- MBA ובריכוזה המקצועי של גב' רינת שאנן – סצ'י, מרכזת הוראה בתכנית ה- MBA, היא להקנות ללומדים ידע יישומי, עדכני ורלוונטי ומיומנויות מקצועיות לשיפור הביצועים בשטח.






מסלולי הלימוד



· מסלול מנהל העסקים נלמד בהיקף של 300 שעות אקדמיות ומיועד למנהלים המבקשים להרחיב אופקים ולשפר ולשכלל מיומנויות אישיות בתחומי הניהול. התכנית מורכבת ממספר מודולות, העוסקות בתחומי דעת שונים ובהן: ניהול כללי, מיומנויות ניהול, שיווק ומכירות, יזמות עסקית ופנים ארגונית, היבטים פיננסיים ומשפטיים בניהול עסקים וכן ניהול פרויקטים.



· מסלול השיווק והפרסום נלמד בהיקף של 200 שעות אקדמיות ומיועד לאנשי שיווק המעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכלים יישומיים בתחום, או למעוניינים להשתלב בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות. התכנית מורכבת ממודולות העוסקות בתחומי דעת שונים ובהן: ניהול כללי, מיומנויות ניהול, אסטרטגיות שיווקיות, מדיניות מוצרים, מחירים הפצה וניהול ספקים, מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית, התנהגות צרכנים, ניהול מוכרים ומכירות וכן שיווק ומכירות בעולם האינטרנט.




לדברי גב' רינת שאנן – סצ'י, המרכזת המקצועית של מסלולי הלימוד, האתגרים הניצבים כיום בפני מנהלים מחייבים ידע נרחב, עיוני ומעשי, בצד יכולות אישיות גבוהות, אותם מספקים שני מסלולי הלימוד, כל אחד במיקוד שלו.


רינת שאנן – סצ'י: "חוזקם של מסלול מינהל העסקים ומסלול ניהול השיווק והפרסום בתפנית בדגש היישומי, בתכני הלימוד ובאופן העברתם, ללא התפשרות על רמה לימודית גבוהה. יתרונות אלו מושגים על ידי צוות מרצים מקצועי מהשורה הראשונה, בעל רקע אקדמי וניסיון רב בשוק העסקי ועל ידי הגב האקדמי של האוניברסיטה הפתוחה. המטרה היא לצייד את הלומד ב"ארגז כלים" מקיף ומועיל, שיסייע לו להשתלב ולהתפתח בתפקידי ניהול מבוקשים. לשם כך, משלבים שני מסלולי הלימוד חומר עיוני המועבר בהרצאות פרונטאליות, סדנאות, ניתוח אירועים, אימון תוך שימוש בטלוויזיה במעגל סגור, משחקי תפקידים ועוד. העובדה שהמרצים באים מהשטח ועוסקים ביום – יום במה שהם מלמדים מהווה יתרון משמעותי התורם לרמה המקצועית בשני המסלולים, שכן הם מביאים עמם ערכים מוספים מה"עולם האמיתי" ודוגמאות עדכניות לאתגרים ודרכי ההתמודדות איתם.


שני המסלולים זוכים להצלחה רבה מזה שנים, שביטויה בפתיחות מרובות של כמה קורסים במקביל במרכזי לימוד שונים ברחבי הארץ. בשבועות האחרונים, לדוגמה, נפתחו קבוצות בשני מסלולי הלימוד במקביל בתל אביב, ראשון לציון, רעננה, ירושלים ובאר שבע ובקרוב צפוי להיפתח קורס גם בפתח תקווה".




סביבת למידה דינאמית



מר גל טבקמן, בוגר מסלול מנהל עסקים בקורס שהסתיים לאחרונה במרכז הלימוד בתל אביב מספר: " קורס 'מנהל עסקים חד-שנתי' הקנה לי כלים פרקטיים ופרספקטיבה שונה על תהליכים בניהול ושיווק, עצם העובדה שקבוצת הלימוד לא הומוגנית מוסיפה גוון מיוחד לכל שיעור. הקורס היה חוויתי, מעניין, מקצועי ודינמי".




לדברי רינת שאנן – סצ'י המפגש בין לומדים בעלי ניסיון שונה בתחומים מגוונים, העוברים ביחד חווית לימוד מאתגרת באווירת לימודים נעימה, תורם להפריה הדדית ול: Net – Working, שניתן למנף בהמשך הדרך בעולם העסקי. עוד מוסיפה רינת כי בשני המסלולים מסיימים הלומדים את הלימודים כשבידם תוצר חשוב ומשמעותי. בקורס במנהל עסקים כותבים כפרויקט גמר תכנית עסקית ואילו בתכנית ניהול השיווק והפרסום כותבים הלומדים תכנית שיווקית וכמיטב המסורת של האוניברסיטה הפתוחה, במטרה להוביל את הלומדים להצלחה בכתיבת התכניות והצגתן, הכתיבה נעשית בליווי והכוונה של המרצה המוביל בקורס במסגרת הקבוצה ובמפגשים אישיים.



ריכוז הלימודים ביומיים בשבוע בשעות הערב מאפשר שילוב של לימודים עם עבודה. תכנית ניהול השיווק והפרסום נמשכת כחצי שנה ואילו תכנית מהל העסקים נמשכת כעשרה חודשים. שני המסלולים ניתנים בשלוחות ברחבי הארץ ולכן מאפשרים ללמוד בנוחות מרבית קרוב לבית או למקום העבודה.


לפרטים נוספים: טל: 1-700-703-100 או במייל: tafnit@openu.ac.il.



*התוכן הינו תוכן שיווקי שנמסר ע"י בית הספר "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה