איגוד השיווק הישראלי בחר בגידי מרק, מנכ"ל תגלית, לאיש השיווק של חודש ינואר, בזכות הניהול וההובלה של פרויקט תגלית בשנים האחרונות, שהמשיך לצמוח ולהתרחב לקהלים חדשים. פרויקט תגלית הינו מותג התיירות החינוכית המוביל בעולם היהודי שהפך בשנים האחרונות לגשר המרכזי שמחבר מאות אלפי צעירים יהודים בגילאי 18-32 לישראל.
מנימוקי ועדת השיווק: "באמצעות פעילויות שיווקיות, שיתופי פעולה אסטרטגיים והבנת החשיבות של המרחב הדיגיטלי, הצליח גידי מרק להוביל בשנים האחרונות את פרויקט "תגלית" לצמיחה חסרת תקדים והתרחבות לקהלים חדשים. זאת על אף אתגרים רבים כמו שחיקת החיבור לישראל בקרב צעירים יהודים ברחבי העולם".
750,000 הצעירים שהשתתפו בתגלית עד היום, הינם השגרירים החשובים ביותר המפיצים את האמת על ישראל ברחבי העולם כולו. כ-115,000 מבוגרי הפרויקט הינם ישראלים שהשתתפו בו כחיילים וסטודנטים.
המחקר המעמיק של אוניברסיטת ברנדייס שמלווה את תגלית מיום הקמתה מגלה שהחוויה האישית שחווים בוגרי תגלית מחזקת את תחושת הביטחון שלהם כבעלי ידע וכלים המאפשרים להם לתפקד כ-"שגרירים" של מדינת ישראל ותחושת החיבור לישראל בקרב משתתפי תגלית עלתה ב 47% לעומת אלו שלא השתתפו בתגלית. בוגרי תגלית יוצרים רשת תומכת חוצה גבולות הלוקחת חלק משמעותי בקידום ישראל באוניברסיטאות, במקומות עבודתם ובזירה הקריטית ביותר כיום: המרחב הווירטואלי.
בהובלת מרק, הצליחה תגלית להביא לגידול משמעותי במספר המשתתפים מידיי שנה על ידי יצירת קמפיינים דיגיטליים הפונים לצעירים שאינם מחוברים לזהותם היהודית ובניית מרקט פלייס מתקדם המציע מגוון רחב של סיורים ותכניות חדשות . כמו כן, ב 2016 הוקם "המרכז לחדשנות ישראלית של תגלית" בשיתוף הבורסה לניירות ערך בתל אביב, ומאז ביקרו בו כ- 150,000 מבקרים, הכוללים למעלה מ-80,000 משתתפי "תגלית" וכן מאות משלחות בינלאומיות ומקומיות.
המרכז מאפשר למבקרים בו ללמוד על חדשנות ישראלית ומפגיש אותם עם סטארט-אפים ומיזמים ישראלים בתחומי המדע, החלל, הרפואה, הביטחון, התחבורה והחקלאות.
בנוסף ליתרונות הרבים, פרויקט תגלית תרם עד כה מעל ל-5 מיליארד ש"ח לכלכלה הישראלית וממשיך להוות מקור תיירות משמעותי למדינת ישראל. תומכיו הרבים של פרויקט תגלית, רואים בו שילוב אידיאלי בין הבטחת עתיד העם היהודי ותמיכה במדינת ישראל באופן אסטרטגי וכלכלי.