חברת מנעמים, יצרנית הופלים הותיקה בישראל, משקיעה מיליון ₪ במהלך מיתוג מחדש, הכולל שינוי לוגו ושינוי אריזות.
מהלך המיתוג מחדש לווה במהלך השנה האחרונה במחקרים וסקרים באמצעות חברת אדמתי אסטרטגיות במטרה לקבוע מהו העיצוב המועדף על קהל המטרה – הקהל הצעיר והבוגר כאחד. זאת, מתוך מטרה לשמר את הקהל הוותיק והאוהד של החברה מחד ולמשוך קהל חדש וצעיר להתנסות במוצרי החברה מאידך.
האריזות החדשות שומרות על הצבע הסגול, שהוא סימן ההיכר ואחד הנכסים הערכיים של מנעמים וייחודי להם: חברת מנעמים היא החברה הראשונה בתחום הקולינריה שהשתמשה בצבע הסגול לעיצוב אריזות הופלים. מעבר לכך, הסגול הוא צבע חמים, משקיט ומרגיע. לאריזות נוספה ברקע כורסת ישיבה, המשדרת את הערכים המסורתיים המקושרים למותג – רוגע, פינוק, קלילות, נוסטלגיה ושובע לצד חמימות ביתית ואף תחושה של רומנטיקה ואלגנטיות.
עיצוב הלוגו והמיתוג נעשה באמצעות סטודיו אדלר (מקבוצת אדלר חומסקי).
"חברת מנעמים משקיעה רבות בפיתוח מוצרים, בטכנולוגיות חדישות ובמכונות מתקדמות ורצינו לשדר ללקוחות מסר של חדשנות ועכשיויות שיבואו לידי ביטוי באופן לא מילולי באמצעות הלוגו והאריזות ומקבוצות המיקוד שערכנו בקרב גברים ונשים בטווח גילאים רחב סביב הנושא עולה שהצלחנו בגדול". אומרת ליאורה בירנהק-מרקוס, מנכ"ל משותף במנעמים, "בשלב ראשון אנו משיקים את אריזת 500 גרם, שהיא מוצר הדגל שלנו, תוך שאנו שומרים על הצורה המלבנית של האריזה, המזוהה עם חברת מנעמים. גם הלוגו שינה את צורתו והפך למלבני והוא יופיע על כל מוצרי החברה בכדי להזכיר לצרכן את צורת האריזה המלבנית. הטעם המנצח של הופלים לא השתנה והוא נותר כפי שהיה כל השנים."