חברת "יהל הפקות" סיכמה בימים אלה שיתוף פעולה גם עם רשת סופר פארם לשיווק ה"רויבוס תה" תה אדום 100% אורגני, בנוסף לרשתות הניו-פארם,בתי מרקחת מגה, ש.ר.מ פארם וחנויות הטבע.
לרגל החדרתו לשוק יוצאת החברה בקמפיין על גבי 5 – קירות ענקיים הפרוסים בצמתים מרכזיים בגוש דן המחדד ומעביר את המסר על התה שהינו בעל סגולות מרפא בריאותיות עשיר בויטמינים ומינרלים.
בנוסף ילווה הקמפיין בפרסום במגזינים העוסקים בנושא בריאות, תערוכות ,אירועים ופעילות שטח הכוללת עמדות הדגמה ודיילות מכירה וטעימות בהיקף השקעה כולל של 500 אלף שקל.
משה נור מנכ"ל חברת יהל הפקות מסר כי: אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם סופר פארם שהינו גוף המוביל בתחומו . מטרת שיתוף הפעולה הינו לקדם את אורח החיים הבריאותי בארץ תוך פנייה ממוקדת לקהל היעד המשתלבים עם ערכי המותג"".
לדבריו "יש לנו את המוצר האיכותי ביותר בשוק התה , והיעד שהצבנו לעצמנו הוא לכבוש תוך שנה 18% משוק התה האיכותי בישראל ".