דורי מדיה גרופ, החברה הבינלאומית העוסקת בתחום הטלוויזיה, ומתמקדת בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות, הודיעה היום כי החברות הבנות השוויצריות שבבעלותה המלאה– דורי מדיה אינטרנשיונל ודורי מדיה דיסטריביושן מכרו 1,806 שעות שידור נוספות של סדרות ופורמטים לגופי שידור בינלאומיים שפגשו ביריד הטלוויזיה מיפקום בקאן באוקטובר האחרון.
היקף המכירות כולל הוא 2.6 מיליון דולר, והיקף המכירות עשוי להגיע לכדי 3.3 מיליון דולר במימוש אופציות עתידיות. הטלנובלות של דורי מדיה נמכרו לגופי שידור ממדינות שונות, ביניהן ארה"ב, רוסיה, בולגריה, סלובניה, איטליה, בוסניה, פולין וקפריסין.
מיפקום הוא אחד מירידי הטלוויזיה הגדולים בעולם ומיועד לאנשי התעשייה הבינלאומית. כתוצאה ישירה מהשתתפותה במיפקום האחרון, חתמה דורי מדיה על חוזים בהיקף כולל של 6.3 מיליון דולר במכירת תוכניות, ו-3.6 מיליון דולר באופציות. הטלנובלות שמכרה דורי מדיה מאז מיפקום.