מספנות סמסונג בדרך למספנה דיגיטלית חכמה

מספנות סמסונג מתכננת בניית מספנה דיגיטלית חכמה, תוך ייעול העבודה באמצעות מערכות אוטומטיות.

המספנה החדשה תייצר כלי שיט מתוחכמים יותר, ירוקים יותר, בעלות נמוכה יותר.

 

דאסו סיסטמס ומספנות סמסונג, מובילה עולמית בסקטור בניית אניות בטכנולוגיה מתקדמת, חתמו מזכר הבנות להקמת מספנה חכמה שתשתמש בטכנולוגיות הטרנספורמציה הדיגיטלית, כאשר החזון הוא מספנה בדיגיטציה מלאה עם יתרון תחרותי בולט.

 

המספנה החכמה תאפשר אופטימיזציה של תזמון וניהול האופרציה בשטח וייעול זרם המידע הדרוש לבניה, בדך תאפשר הפקה והרכבה בקצב מהיר יותר. מספנות סמסונג תוכל לתת מענה טוב יותר לדרישה הגוברת לגז טבעי נוזלי, באמצעות הגברת יכולת ההפקה וקיצור זמני האספקה.

 

באמצעות הנדסת מערכות מבוססת מודלים, מספנות סמסונג תוכל לתכנן כלי שיט מתוחכמים יותר, ירוקים יותר ואוטומטיים יותר בעלי יותר מערכות ויותר מדחפים וברמת בטיחות ושליטה גבוהות יותר.

הנדסת מערכות מבוססת מודלים (MBSE) נחשבת לשיטה סטנדרטית בתחום פיתוח מוצרים בתעשיות התחבורה והתעופה, ובפרויקט זה תאפשר למספנות סמסונג להיות תחרותית יותר בתהליך פיתוח כלי שיט תודות ליכולת למעקב רצוף משלב הרעיון ועד לייצור.

 

"מערכות אוטומטיות מייעלות משמעותית את העבודה בכל תחומי התעשיה. מספנה חכמה תוכל לבנות בעלות מופחתת ולייצר כלי שיט איכותיים יותר" אמר יונג נאם לי, DT Director במספנות סמסנוג. "אנחנו מתכוונים לשים דגש על חדשנות בבניית כלי השיט שלנו".

במסגרת שיתוף הפעולה עם צוות המספנה הדיגיטלית במספנות סמסנוג דאסו סיסטמס תרכיב צוות מייעץ לטרנספורמציה דיגיטלית. צוות זה יגדיר ויאשש תהליכים וכלים חדשים הדרושים להקמת מספנה חכמה. פרוייקט זה יערב את הטכנולוגיות העיקריות של דאסו סיסטמס, יחד עם מומחים בסניף המקומי של דאסו סיסטמס ובמטה הגלובלי של החברה.

 

פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס תשמש לבניית המספנה ותתמוך ובשורה של שירותים דיגיטליים תוך אינטגרציה של מקורות מידע שונים בזמן אמת.
הפלטפורמה תחבר בין התאום הוירטואלי של הספינות לתאום הוירטואלי של המספנה, תבצע אוטומציה וסטנדרטיזציה של תהליכים עסקיים תוך שימוש באינטיליגנציה מלאכותית, אופטימיזציה של התכנון והאופרציה בתוך המספנה ולאורך שרשרת האספקה. כל זה יאפשר חדשנות והמצאה גם בשיטות הייצור וגם בתהליך הייצור עצמו.

 

"תעשיית הספנות בקוריאה צריכה להאיץ את תהליך הטרנספורמציה עם טכנולוגיות חדשות שיסייעו לה לשמור את ההובלה בקצב ובאיכות הייצור של כלי שיט מורכבים. אנחנו גאים לתמוך במספנות סמסונג במסע הזה" אמר פרנסואה-קסבייר דומז, סמנכ"ל תעשיית ים וחוף, דאסו סיסטמס. "שיתוף הפעולה עם מספנות סמסונג מעניק לנו הזדמנות להציג ולהטמיע את הפתרון שלנו לתעשייה הימית, וכן להציב פרדיגמה חדשה בתעשיית בניית כלי השיט בקוריאה".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח