מסתמנת מגמה: לבייב מוציא (גם) את קולנוע חן מקניון סביונים

אחרי שהחליט לב לבייב שלא לחדש את החוזה עם רשת בתי הקולנוע "לב" בקניון רמת אביב, הגיע תורו של קניון סביונים. במסגרת המהלך יפתחו בקניון חנויות אופנה של רשתות "זארה" ו"מנגו" במקום מתחם בתי הקולנוע "רב חן".



לדברי צביה לבייב-אלאזרוב סמנכ"ל השיווק של אפריקה ישראל ומנהלת חטיבת הקניונים של הקבוצה: "כחלק מאסטרטגיית הקניון להפוך למוקד אזורי למותגים ולתת מענה הולם לקהל היעד, הגענו להסכמה עם רשת בתי הקולנוע "רב חן" על פינוי מוקדם של הקולנוע לטובת שני המותגים המובילים: "זארה" ו"מנגו" שיצטרפו לתמהיל חנויות הקניון."



עוד ציינה לבייב-אלאזרוב כי: "מסקרים אזוריים שערכנו עולה כי קהל היעד של אזור בקעת אונו והסביבה הינו קהל אופנתי וטרנדי המעדיף לבצע את רכישותיו בסמוך למקום המגורים."


בקניון ייפתח סניף חדש ומפואר של רשת האופנה המובילה ZARA: החנות משתרעת על פני שטח של כ-600 מ"ר, בקומה השנייה. ההסכם נחתם למשך 5+5 שנים.



על רשת האופנה הבינלאומית ZARA :הסניף הראשון של ZARA ישראל נפתח בקניון רמת אביב בשנת 1998, הזכיינות ניתנה לאפריקה ישראל . ברשת ZARA ישראל מועסקים כ- 500 עובדים והיא מונה 14 סניפים ברחבי הארץ.



בנוסף, יתווסף סניף חדש גם של רשת האופנה "מנגו". החנות משתרעת על פני שטח של כ-150 מ"ר בקומה השנייה ההסכם נחתם למשך 6+6 שנים.


טווח מחירי השכירות בקניון סביונים עומד על ממוצע של 60 דולר למ"ר בהתאם למיקום ולגודל.



הקניון בן 11,000 מ"ר ומאוכלס במלואו מתוכם 5,000 מ"ר משרדים מכון כושר, מרכז רפואי ועוד 6,000 מ"ר מסחר.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס