הסדרה תושק תחת המותג-Good Bite – סדרת חטיפי מאפה לילדים ונוער ממולאים במגוון טעמים להכנה מהירה.
חברת מעדנות, החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, משיקה, לראשונה בישראל, מאפים ללא מרגרינה. החברה משיקה את Good Bite, סדרת חטיפי מאפה ממולאים בטעמים שונים המיוצרים בהתאם לטעמם של ילדים ובני נוער.
כרמית לזר, מנהלת השיווק של מעדנות מציינת כי מדובר בפיתוח ישראלי בלעדי למעדנות, ואומרת: "מעדנות אחראית למהפכה הבריאותית בשוק הפיצות המיועדות לקהל הילדים והנוער. במסגרת זו השיקה החברה סדרת פיצות שבכל מנה אישית שלהן ניתן למצוא את אבות המזון הנדרשים: פחמימות, שומנים וחלבונים באיכות גבוהה, וגם חלק מהוויטמינים והמינרלים ועוד. כמו כן, הפיצה הינה דלה בכולסטרול ומכילה עד 0.5% טרנס ל- 100 גר' פיצה בלבד. עתה משיקה החברה סדרה שלמה של חטיפי מאפה לילדים ולנוער, ללא מרגרינה כלל".
החברה הבריטית Bird's Eye, יצרנית מוצרי המזון הקפוא, מדווחת כי נתח השוק שלה במזון לילדים צמח בכ- 35% ב-18 חודשים, לאחר שהיא החלה להפחית את כמות המלח והשומן וכד' (מתוך כתבה במגזין FOOD MANUFACTURE שהתפרסמה ב- 1.6.06).
המגזין FOOD TECHNOLOGY (אפריל 2006) מונה את 10 הטרנדים של המזון הפונקציונאלי ונותן מקום של כבוד למזון המפחית גורמי סיכון לילדים, זאת לנוכח העובדה שלאחד מתוך 8 ילדים אמריקאיים יש לפחות 2 גורמי סיכון ללקות במחלת לב; המגזין מציין כי נושא הבריאות ימשיך להיות מנוע צמיחה משמעותי בתחום תעשיית המזון, שכן צרכנים ממשיכים בחיפושיהם אחר מוצרים נוחים יותר, טעימים יותר ויעילים יותר.
קטגורית המאפים הקפואים מגלגלת כ- 320 מיליון ₪ בשנה, על פי החלוקה לסגמנטים הבאים: פיצה – 37%; בורקס – 32%; בצקי עלים – 12%; תימנים (מלווח, ג'חנון) 19%. כיום ניתן להצביע על 66% אחוזי חדירה לבתי אב. את השוק מובילה מעדנות עם 48% נתח שוק כספי, ואחריה זוגלובק עם 19% ו-3 האופים עם 14% (נילסן ינואר-יוני 2006).