מעורבות צרכנים: ספרייט תשווק 6 פחיות שעוצבו על ידי הצרכנים

בפעילות, שנערכה באתר האינטרנט www.sprite.co.il , עוצבו למעלה מ-130,000 עיצובים מקוריים לפחיות ספרייט, כאשר מביניהם נבחרו 6 עיצובים שיתנוססו על גבי פחיות המותג ויחשפו בקמפיין ייחודי.



בין הצרכנים הזוכים שעיצוביהם נבחרו לעלות על הפחיות של ספרייט במהדורה מיוחדת – המעצבת והאומנית בתיה אפולו, אלמנתו של דן בן אמוץ, וכן גילה מהר מתל-אביב, אור בוהדנה מיקנעם (14.5), רועי אלבק מתל-אביב, מעיין שמעוני (21) מחולון ולואיס אייזמן מאלקנה.



בתיה אפולו: "גלשתי באינטרנט, ראיתי את התחרות של ספרייט ונשאבתי לגמרי לתוכה. מצאתי את עצמי יושבת שעות ומעצבת פחיות. נהניתי מאד מן העשייה".




מעיין שמעוני (21) מחולון, מנהלת שירות לקוחות: "רציתי לעצב פחית שתבטא את המושג חופש שבשבילי זה להיות רווקה, ללכת לים ולשתות דייאט ספרייט. אני ממש מתרגשת ומרגישה תוססת. לא זכיתי מעולם בשום תחרות למרות שהשתתפתי הרבה פעמים".



לואיס אייזמן מאלקנה: "רציתי לבטא את המשקה דרך העיצוב. הוא תוסס ועושה שמח בפה וזה ממשיך בכל הגוף ולכן הוספתי את הכיתוב: "feeling groovy". לואיס, מורה לאנגלית לשעבר עלתה לישראל לפני 29 שנים מניו ג'רזי: "מעולם לא עסקתי בעיצוב ואני מאוד מופתעת מהזכייה. זה מראה שכל אחד יכול אם רק מנסים".



אור בוהדנה, תלמידת כיתה ט' באורט יקנעם, אוהבת לעצב, לרקוד ולצייר. "כשהודיעו לי על הזכייה הייתי בדיוק אצל הדודים שלי וכולם צרחו ושמחו" אמא שרונה: "לא ידעתי בכלל שהיא השתתפה בתחרות הזו, היא ילדה מאוד מוכשרת ולהצלחות שלה היא מגיעה לבד".



גילי מהר מתל אביב, מעצבת עצמאית: "כשראיתי את הפנייה לתחרות זה היה בשבילי אתגר לעשות מה שאני מרגישה עם הקיץ הזה – עיצוב רענן לחום המעיק. התחרות הזו היא שינוי מרענן בקיץ".



רועי אלבק, תלמיד י"א בבית הספר אליאנס, מחובר מאד לעיצוב ובמיוחד לאומנות רחוב : "שמחתי להשתתף בפעילות של ספרייט. אומנות רחוב היא נשמה של חופש והטיפ שלי לכולם – תנשמו".



פעילות זו ממשיכה את הקונספט של ספרייט תחת המסר " THE SPRITE WAY" ומעצימה את נושא מעורבות הצרכנים בחיי המותג.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים