רשת מקדונלד'ס, בשיתוף פעולה עם מפיקי פסטיגל 2006, מכרה בששת השבועות האחרונים את דיסק הפסטיגל בכל 127 סניפי הרשת והגיע לסך מכירות של 55,000 עותקים מהדיסק. הרווחים, אומרים ברשת, בסך 330,000 ₪, יועברו למען ילדים ונוער בסיכון.
מרשת מקדונלד'ס נמסר כי המחיר האטרקטיבי הוצע לקהל הרחב, ללא התניית קניה ובמחיר של 7.90 ש"ח בלבד. "כל ההכנסות", אומרים ברשת, "מועברות בימים אלה באמצעות "הרוח הישראלית" למען ילדים ונוער בסיכון".
רותי שריד סמנכ"לית בכירה ברשת מקדונלד'ס אומרת כי "אנו משתדלים לפעול בכל שנה בפרויקטים שונים שיתרמו ויעזרו לילדים ונוער בסיכון בארץ, ומאמינים שההצלחה שלנו היא ההצלחה של כולם."