מעקב צמוד: "ביטוח ישיר" יוצאת במסר שיווקי חדש

ביטוח ישיר יוצאת במסר שיווקי המבוסס על התחייבות למחיר הזול ביותר בביטוח חובה בהתאם למחשבון של המפקח על הביטוח המופיע באתר משרד האוצר. במסגרת המבצע מתחייבת ביטוח ישיר להציע ללקוחות החברה, החדשים והמחדשים ביטוח חובה במחיר הזול ביותר ברכישת מקיף או צד ג' וזאת עפ"י מחירי ההשוואה שהתפרסמו באתר משרד האוצר נכון ל- 24.5.07.



לדברי רענן סעד, מנהל השיווק בביטוח ישיר, "מדובר בצעד יוצא דופן בו לראשונה בישראל חברת ביטוח מתחייבת בפני לקוחותיה כי תעניק להם את המחירים הזולים ביותר בשוק. מבצע זה הינו נדבך נוסף במדיניות חברת ביטוח ישיר הפועלת לקראת לקוחותיה ודואגת תמיד לתת להם את המחירים אטרקטיביים ביותר".



המבצע ילווה בקמפיין פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R", יכלול טלוויזיה, רדיו ואינטרנט וימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 450,000$. סרט הפרסומת ממשיך את הקו הפרסומי החדש שהושק בחודש אפריל אשר פונה לנקודות מפתח בהיסטוריה.



קרדיטים:


משרד פרסום – שלמור אבנון עמיחי. מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; ארט דיירקטור: גל זכאי; קופירייטר: יאיר שיינברג; סופרוייזרית: ענבל מור; תקציבאית: קרן דיק; מפיקת משרד: סיגל נוגסי; חברת הפקה: אוג. במאי: רני כרמלי. צלם: טובי הוכשטיין יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.


אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים