'מעריב מגזינים' מתחדש: יוצא בשורה של שיתופי פעולה ופונה לקהלים ממוקדים

קבוצת 'מעריב מגזינים' יוצאת במספר שיתופי פעולה חדשניים במטרה להגיע לקהליי יעד ממוקדים, כך נודע למערכת Allmarketing.



בימים אלו מפיצה הקבוצה מגזין ייחודי בשם "את-לוריאל", בשיתוף מגזין הנשים 'את' וחברת לוריאל פרופסיונל. המגזין מופץ בעשרות אלפי עותקים לקהל היעד-מעצבי שיער ומספרות ברחבי הארץ. ממעריב נמסר כי המגזין כולל מבחר כתבות מתוך 'את' לצד הפקת אופנה של לוריאל פרופסיונל בתחום עיצוב השיער.




בנוסף, לרגל משחק הכדורגל ישראל-אנגליה הופקה גרסת מיני של מגזין 'שם המשחק', בשיתוף עם חברת דלתא והמותג 'מאצ'תונים'. המגזין כולל מבחר כתבות וצילומים נבחרים מגיליונות שם המשחק, לצד תמונות מקטלוג דלתא. במגזין שולב תוכן רלבנטי לקהל היעד אודות הרגלי הצריכה של תחתוני גברים וטיפים לקניה נכונה. הפניה הממוקדת לקהל היעד נעשתה באמצעות הפצת המגזין בעשרות אלפי עותקים לאוהדים שהגיעו למשחק הכדורגל באצטדיון רמת גן.



פרויקט נוסף מבית היוצר של מגזין 'רייטינג' בא לידי ביטוי בשיתוף פעולה ייחודי במדור השבועי "עיקר החדשות". המדור הנו אחד המדורים הפופולאריים והמדוברים ביותר במגזין וממותג כמוביל בתחום ההצצה לחיי המפורסמים. בגיליון החגיגי היוצא בימים אלה, לקראת פסח, יכלול חלק מהמדור טקסט המתאר תמונות מסוימות, ללא התמונות עצמן. את התמונות ניתן יהיה לראות רק באתר היפ של חברת סלקום.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר