מערכת המלצות אוטומטית לשיווק מוצרים באופן מקוון

חברת רימרקטי (Remarkety), המציעה שיווק אוטומטי חכם וממוקד, השיקה מערכת המלצות אוטומטית לשיווק מוצרים באופן מקוון, המותאמת במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. המערכת מאפשרת לבעלי העסקים לפנות ללקוחותיהם באופן חכם וממוקד, ובכך להעלות את סבירות הקניה החוזרת בעשרות אחוזים.


מערכת זו כוללת תזמון מדויק ומבוססת על היסטוריית הקניות של הלקוח. באמצעות כך המערכת מעניקה ללקוח המלצה מדויקת על פי צרכיו בכל הנוגע למוצר הבא שכדאי לו לרכוש, מה שמעלה את סבירות הרכישה בפועל.
המערכת לא מסתפקת בשליחת הצעות ממוקדות ללקוח (כדוגמת קופונים מותאמים אישית), אלא עושה שימוש גם בנתונים כגון תזמון נכון של הקניה, מסרים ספציפיים וכד'.


יואל פרסמן, שותף בחברת רימרקטי, מסר: לאחרונה עברנו את רף מיליון משתמשי הקצה, מה שמאפשר לנו לעשות שימוש במידע צרכני עצום. מידע זה שם את לקוחותינו בחזית אחת עם ענקיות השיווק המקוון (דוגמת אי-ביי, אמאזון, וולמארט וכד') מבחינת הכח השיווקי המקוון שלהם. אם עד היום רק הענקים והשחקנים הגדולים ביותר בשוק יכלו לבצע שיווק מקוון כה מדויק וחכם, כעת בעזרת המערכת החדשה, אנחנו מנגישים את היכולות האלו גם לעסקים הקטנים והבינוניים. מאז השקת התוספת החדשה של המלצות על מוצרים לפני כשבועיים, כבר ניתן לראות שיפור במכירות של הלקוחות".


"השימוש החכם בנתונים כמו תזמון יכולים לסייע ואף להעלות את שביעות רצון הלקוח. לדוגמא – תזכורת ללקוח שרכש אוכל לכלבים שתעשה לאחר חודש, שזהו זמן סביר בו המזון נגמר, תאפשר לו לזכור רכישה בזמן מבלי להיתקע ברגע האחרון, ותעלה את שביעות רצונו ואת מוכנותו לרכוש שוב באותו אתר", מוסיף יואל.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח