מעריב מגזינים, חברת המגזינים של מעריב, ממשיכה בפנייתה לסיגמנטים חדשים בהם נמצאים קהלי יעד אלייהם ניתן לפנות בדרך שיווקית. החברה הודיעה הבוקר על הוצאתו לאור של מגזין חדש בערבית תחת השם 'ראנאת', שייצא לאור לראשונה בימים אלו, בשיתוף פעולה עם חברת UME המתמחה בתוכן סלולארי. המגזין יכלול מדורים וכתבות סביב חיי הלילה, הבידור והאופנה הערביים.
ממעריב נמסר כי המגזין הינו פרוייקט ייחודי ומהווה נקודת מפנה במפת המדיה הערבית.
"'ראנאת' (המשמעות בעברית היא "מנגינות") מביא איתו שפה חדשה, ייחודית וייעודית לקהל הערבי הצעיר בגילאי 17-25 שנכון להיום אינו זוכה לתשומת לב מרכזית בעיתונות הערבית, למרות העובדה שהוא מהווה נתח שוק מרכזי מכלל האוכלוסייה". אומרים בעיתון.
רונן שקולניק, מנכ"ל מעריב מגזינים אמר היום כי "בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים והתפתחויות מעניינים מאוד, בפסיכוגרפיה, באורח החיים ובהווי התרבותי בקרב הצעירים הערבים אשר מהווים כ- 75% מכלל האוכלוסייה הערבית בישראל. זהו אורח חיים המשלב בין תרבות האינסטנט, האינטרנט, הסלולר והמודרניזציה הדורשים מענה בשפה בטון ובתכנים הנכונים, לצד שמירה על עולם הערכים והחינוך הערבי המסורתי. ראנאת יידע לתת מענה לאורח חיים חדש זה".
'ראנאת' ייצא לאור בפורמט קומפקטי ייחודי ויופץ בהפצה ידנית במרכזי בילוי וריכוזי אוכלוסייה שונים במגזר הערבי באזור הצפון, המשולש והמרכז בכמות כוללת של 50,000 עותקים מידי חודש.
ממעריב נמסר כי במסגרת הפרסום במגזין, ניתנת למפרסמים האפשרות, לשלב בתוך שטחי הפרסום שלהם, תכנים ואפליקציות סלולאריות ייעודיות וממותגות, המחברות בין עולם הערכים של המותג לעולם האינסטנט והסלולר העכשווי והפופולרי בקרב הצעירים הערבים.
בין המפרסמים שכבר הזמינו פרסום במגזין ניתן למצוא חברות סלולר, טלפוניה, מוצרי צריכה, משקאות קלים ועוד.