'מקאן אריקסון' יצר בתרומה קמפיין פרסום עבור אלו"ט –לקראת יום ההתרמה הארצי של האגודה

משרד הפרסום מקאן אריקסון הכין קמפיין פרו בונו – לקראת יום ההתרמה לילדי אלו"ט – האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים שחל השנה ביום שלישי ה – 20 במרץ 2007.



הקמפיין כולל: תשדיר שרות לטלוויזיה, תשדיר רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, פרסום באינטרנט ופרסום בלוחות מודעות ברשויות המקומיות.



בתשדיר שירות לטלוויזיה נצפה ילד אוטיסט מאושר רוכב על סוס נדנדה המפסיק את דהירתו ואת שמחת הילד, כשהכסף נגמר. כשמוכנס מטבע נוסף – המבט והתקשורת חוזרים בין האם לילד והילד שמח. בשלטי חוצות, בבאנרים באתרי האינטרנט השונים ובמודעות והסטריפים בעיתונים יניעו לתרומה באמצעות קריאה לשליחת SMS.



בכולם מצולמת אם המושיטה ידיים לילד מרוחק ממנה וכתובית 'אל תתנו להם להישאר רחוקים'… "שלחו SMS עם המס' 10 ל-2525 ותרמו 10 ₪".



קרדיטים (כי הפעם חייבים…)


בצוות הקריאטיב: סמנכ"ל קריאטיב יניב מלינרסקי , מנהלת קריאטיב סיגל עבודי, במאית: ליאת דהאן. חברת הפקה: אולפנות בית פוסט: גרביטי מנהל לקוחות: אלי דולב, תקציבאית: עדי דובניקוב.

אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף