יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "מעל 70% מגולשי האינטרנט בארץ צופים בקטעי וידאו ברשת. זה כלי פרסום שאינו מנוצל מספיק ומאפשר לקבל הרבה מיתרונות הטלוויזיה – באינטרנט.
הקמפיין יעלה במהלך השבוע הבא, באינטרנט תחת הסלוגן: "קנה 2 בקבוקי קלאסיק והשתתף בהגרלה של מאות ארוחות גורמה בלווי יינות ברקן, במסעדות שף הטובות בישראל".
שמואל בוקסר ויאיר לרנר מנכ"לים משותפים של יקבי ברקן, מסרו היום כי יקבי ברקן יוצאים במהלך אינטרנט חדשני לקראת ראש השנה, באמצעות מקאן דיגיטל. הקמפיין כולל שילוב של סרטון וידאו שהופק במיוחד לטובת המהלך ושישודר רק באתרי אינטרנט ויציג ביותר מ 2,000,000 חשיפות בחיזוק והשלמה של קמפיין באנרים מאסיבי".
שמואל בוקסר ויאיר לרנר מנכ"לים משותפים של יקבי ברקן הוסיפו כי, מטרות הקמפיין הינם לבסס את תדמית היקב כיקב מוביל במדינת ישראל בקרב צרכנים צעירים, וליצור העדפה אצל הצרכן הסופי בנקודת המכירה.
האתרים שנבחרו להוביל את הקמפיין הינם האתרים הנצפים ביותר, ביניהם: walla, ynet, msn, nrg תפוז ועוד.
יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "מעל 70% מגולשי האינטרנט בארץ צופים בקטעי וידאו ברשת. זה כלי פרסום שאינו מנוצל מספיק ומאפשר לקבל הרבה מיתרונות הטלוויזיה – באינטרנט. יש מפרסמים שהשתמשו בכלי הזה כדרך לקבל עוד צפיות לסרט שרץ בטלוויזיה. ביחד עם יקבי ברקן הפקנו סרט ייעודי לרשת שיקודם בערוצי הוידאו של האתרים השונים בכמות צפיות גדולה במיוחד. אני בטוח שהמהלך ייצר אימפקט גדול בדרך זו ובשילוב כלי הפרסום הבאנריים שישלימו אותו".