מרכז החדשנות האירופאי לקמעונאות יספק טכנולוגיות הדמיה של חווית קניה בתלת מימד

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על שותפות עם Shopping Innovation Lab, מרכז החדשנות הראשון באירופה לקמעונאות, כדי לספק לקמעונאים ויצרני מותגים פלטפורמה טכנולוגית ייחודית ליצירת פתרונות ושירותים ממוקדי לקוח. מעבדת החדשנות תפעיל את הפתרון הייעודי לתעשייה Perfect Shelf כחלק משירותי החדשנות שהיא מרכזת. קליסטה, משווקת מורשית של פתרונות דאסו סיסטמס בצרפת, מספקת עבור השותפות תוכן 3D, הטמעה טכנית ומומחיות נרחבת בסחר.



מעבדת החדשנות, אשר הוקמה באוקטובר 2015 במסגרת מערך התחרותיות לקמעונאות cluster Pôle de Compétitivité des Industries du Commerce (PICOM), היא מרכז לפיתוח, סימולציה, בחינת טכנולוגיות, הערכה ומומחיות, עבור קמעונאים ויצרני מותגים. היא מרכזת שירותי פיתוח ובחינת חדשנות, כולל חדר מציאות וירטואלית ("מערה") בו קמעונאים ויצרני מותגים יכולים להפליג לפרויקטים ויזואליים חדשים של מסחר, ולהשתמש ב- Perfect Shelf כדי לנווט ולדמות ממשק עם אח תאום וירטואלי של סביבת החנות האמיתית. בחלל הוירטואלי הזה, הם יכולים להעריך גורמי משיכה של מוצרים חדשים והפעלת קמפיינים, ליצור קונספטים חדשים של חנויות, ולשפר את יעילות הסחר היומיומית כדי לקדם חווית קניות.



"בשוק התחרותי של היום, קמעונאים חייבים לאמץ מגמות, מותגים וגרסאות של מוצרים חדשים, אשר דורשים שילוב רחב בין יכולות טכנולוגיות ליצירתיות כדי לענות על רצון הלקוחות", אמר ז'אן לוק סופלט, נשיא מעבדת חדשנות קניות. "מעבדת חדשנות הקניות מהווה מרכז לגילוי וחדשנות אשר מגדירים את עתיד הקמעונאות. פתרון Perfect Shelf של דאסו סיסטמס הוא חלק אינטגרלי מהיצע זה".



בהתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, פתרון Perfect Shelf ממנף יכולות מידול מתקדמות, מבוססות ענן, של תלת מימד ואפליקציות לויזואליזציה, כדי לספק מבט ריאליסטי של מעברי החנות, כולל מדפים, תצוגות, מוצרים, תאורה וחומרי קד"מ, לצד חווית קניה אפופה (immersive) מנקודת מבט הצרכן.



"תאום וירטואלי מאפשר לקמעונאים ויצרני מותגים בכל גודל, לחקור, לנסות, לגלות, לנתח ולהרהר באפשרויות מסחר שונות אשר מתאימות בצורה הטובה ביותר לצרכים שלהם – בסביבה אפופה ואינטראקטיבית", אמר ארואן קרוטוף, מייסד משותף, פתרונות קליסטה. "קמעונאים אשר משתמשים ב- Perfect Shelf במעבדת החדשנות יכולים לראות את החנויות העתידיות שלהם, לבצע החלטות נכונות כדי לשפר מכירות ולפתח נאמנות באמצעות שיפור חוויות הלקוח".



"לדאסו סיסטמס יש מסורת של שותפות עם ארגונים אשר חולקים את אותה התשוקה להביא טכנולוגיה לידיהם של מקבלי החלטות בעסקים בעידן של חווית הלקוח", אמר אוליביה לטוורט, מנהל מערב אירופה, דאסו סיסטמס. "השילוב של Perfect Shelf עם חלל ה- 3D הוירטואלי של מעבדת החדשנות, ומומחיות יצירת התוכן והמסחור של קליסטה, מוסיפים מימד נוסף לפלטפורמת 3DEXPERIENCE עבור תעשיית המוצרים הארוזים והקמעונאות".



אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed