מרצדס-בנץ מבית כלמוביל , משחררת את העניבה ויוצאת במהלך אורבני נרחב להשקת הרכבים העירוניים החדשים תחת הקונספט The Urban Showroom by Mercedes-Benz . במסגרת זו, יעלה קמפיין פרסום נרחב באמצעות משרד הפרסום של גדעון עמיחי No No No No No yes.
המהלך כולל קמפיין טלוויזיה רחב היקף, קירות ענק ברחבי תל אביב קמפיין דיגיטל ופעילות סושיאל, אשר כולם יובילו לשיאו של המהלך: מתחם אורבני שיפעל בין התאריכים 10-12 ביוני במתחם גרפיטי בתל אביב ויציע חוויה אורבנית ופרשנות של מרצדס לסצנה התל אביבית ובו אמני רחוב, מייצגי גרפיטי,DJ , אוכל אורבני ומייצגי אומנות עדכניים ובנוסף חשיפה ראשונה של דגמי מרצדס חדשים המושקים בימים אלו בישראל.
דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי מותג מרצדס פונה בשנים האחרונות יותר ויותר ללקוחות צעירים. בדגמים, בשפה וגם במחירים. החלטנו שהגיע הזמן לעשות צעד נוסף קדימה במותג ולשחרר את העניבה. לראשונה אנו מציגים את האיכות והיוקרה של מרצדס לצד הוויה תל אביבית משוחררת, צבעונית וצעירה ועם כל הכבוד לS-Class לתת כבוד ללקוחותינו הצעירים שיותר ויותר בוחרים במרצדס כאלטרנטיבה ראשונה.
עוד מציינת, רביד מנחם, מרצדס הינו מותג המפעיל את כל החושים ובחירה במרצדס הינה בחירה רציונלית ואמוציונלית כאחד. ולכן החלטנו דווקא כאן בקמפיין שמייצג קו חדש לגמרי ופניה לקהל פחות מסורתי להתבסס על קמפיין שיצרנו בשנת 2011 עבור המותג ברוח חדשה ואנרגיות המתאימות ל2020.
גדעון עמיחי הוסיף קמפיין המוח הימני והשמאלי הינו קמפיין תדמית, שנעשה בעבור חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס–בנץ בישראל, על ידי משרד שלמור אבנון עמיחי / Y&R . הקמפיין ראה אור לראשונה בפברואר 2011 והציג שפה פרסומית חדשה המתבססת על המוח האנושי, המורכב משני חלקים מנוגדים המשלימים אחד את השני: ה – Left Brain , שאחראי על הפן האינפורמטיבי, האנליטי והלוגי, וה- Right Brain שאחראי על הפן היצירתי והאינטואיטיבי.