מרקום מרקום תרדוף: מכללת הי-טק פותחת קורס נוסף לניהול מרקום בחברות היי-טק


מכללת הי-טק, מרכז ההדרכה למקצועות האלקטרוניקה והמחשבים, פותחת מחזור נוסף של קורס לניהול מרקום (תקשורת שיווקית) בחברות היי-טק הפועלות בשוק העסקים לעסקים


(B2B).



במכללה אומרים כי הקורס מיועד לעובדים ולמנהלים בחברות היי-טק, העוסקים או מתעתדים לעסוק בתחומי השיווק והפרסום, לאנשי שיווק ופרסום המעונינים להתמחות בענפי ההיי-טק והטכנולוגיה, ולאקדמאים מתחומים משיקים, המעונינים להשתלם במקצוע.



הקורס עוסק בעקרונות המרקום בתעשיית ההיי-טק, בעקרונות השיווק והתקשורת בשוק הטכנולוגי ובניהול מותג בשוק טכנולוגי ובעולם גלובלי. בנוסף, בקורס מרחיבים אודות תמהיל התקשורת השיווקית, בניית אסטרטגיה והכנת תכני תקשורת שיווקית. בקורס תהיה התמקדות מיוחדת בערוצי המדיה ובכלי השיווק והפרסום המתאימים לענף. כמו כן, הקורס יסקור את נושאי התקשורת השיווקית הגלובלית וילמד כיצד יש לתמוך בפעילויות ייחודיות (גיוס הון, דו"ח שנתי ועוד). הקורס ילווה בסדנאות מעשיות.



לדברי סטודנט המחזור הראשון של הקורס – אריאל הדר, מנהל שיווק ופיתוח עסקי מזרח תיכון, אפריקה ומזרח אירופה בחברת PTC: "מדובר במסלול מקורי, המשלב מבט פנימה והחוצה על עולם התקשרות השיווקית בתעשייה בכלל ובקרב חברות היי-טק בפרט, חיבור איכותי של אנשי מקצוע מענפים שונים המביאים מעולמם כלים משמעותיים לפיתוח מקצועי ואישי של המשתתפים".



המנהלים המקצועיים של הקורס הם יצחקי קורן – יועץ שיווק ותקשורת שיווקית, בעל התמחות ויידע ייחודיים בתחום המרקום בחברות היי-טק. קורן מילא תפקידי מפתח רבים במחלקות שיווק ומרקום בחברות מובילות, כמו אמדוקס, אם-סיסטמס ודיגיטל, וניהל בעבר חברות פרסום, וענבל אלוני-אופיר – יועצת שיווק ואסטרטגיה. אלוני-אופיר מילאה שורה של תפקידי שיווק בכירים בחברות מובילות, ביניהן פלאפון ו- yes, והיא מרצה בתחומי השיווק והפרסום במגוון מסגרות מקצועיות מובילות.



לדברי יצחקי קורן – מרכז הקורס, הפעילות השיווקית בסביבת עסקים ל עסקים (B2B) וניהול המרקום בחברות היי-טק הנו תחום מתפתח התופס מקום חשוב יותר ויותר בתעשיות האלקטרוניקה. "תחום זה מצריך ידע והתמחות ייחודיים. מנהל המרקום צריך לרכוש הבנה אמיתית של אופי השוק והטכנולוגיה, כמו גם שליטה בשיטות שיווק ותקשורת מתקדמות, ובעיקר יכולת לשלב ביניהם נכון. בשל כך, ניהול התקשורת השיווקית בחברות טכנולוגיות שונה ומורכב מניהול הפרסום הקונבנציונלי, ומצריך התמקצעות מיוחדת שבדרך כלל לא ניתנת לאיש המרקום הנאלץ להתמודד עם עולם שלם אותו אינו מכיר".



קורן מוסיף שאנשי המרקום צריכים להתמודד עם עולם שיווקי בעל מאפיינים ייחודיים. "אנשי המרקום מתמודדים עם אתגרים רבים, וביניהם פנייה לשוק התעשייתי ולחברות וארגונים בסדרי גודל עצומים, פרסום ושיווק מוצרים בשלבי פיתוח, טיפול במותג גלובלי ועוד. כל אלו הופכים את ניהול התקשורת השיווקית בחברות היי-טק לאתגר מקצועי ומיוחד. אתגרים אלו נענים בקורס הייחודי אותו נקיים".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_