ביום שישי האחרון ארחה חברת טינק (teenk, חברת השיווק לנוער, כמה מאות באזרים, מובילים חברתיים, במסיבת YELLOWDAY. באירוע, עם קוד הלבוש המחייב (צהוב) הוענקו פרסי ברווז הזהב, בשלל קטגוריות.
חברת טינק היא החברה הראשונה בישראל בה בני נוער לוקחים חלק מרכזי בעשייה ובתהליך קבלת ההחלטות בנושאי שיווק של החברות הגדולות במשק. בני הנוער של טינק מהווים חלק מתהליך פיתוח והפצה של קמפיינים פרסומיים החל משלב החשיבה על אופי המוצר עבור דרך הקמפיין וכלה ביצירת באז סביב המוצרים השונים. הצעירים הללו, הבאזרים של טינק, נבחרים בזכות יכולת הובלה חברתית והם משמשים כשגרירי המותגים שהם מפרסמים.
טקס ברווז הזהב שנערך לראשונה, הוא הארוע בו הבאזרים מפרגנים לעמיתיהם. בין הזוכים אבי מצליח, בן 15 מקדימה שזכה בתואר "הבאזר הנערץ", וגיא וקנין, בן 18 מנהריה ולירן קינן, בן 18 מראשל"צ, שחלקו פרס על מפעל חיים.
בנוסף, בחרו הבאזרים בקמפיין כפר המוזיקה של קוקה קולה בקטגורית הקמפיין האהוב. חברת פלאפון קבלה את התואר המכובד "הלקוח הראשון שהאמין בטינק ובבני הנוער". את סיום האירוע חתמה הקרנה פרטית של הסרט החדש הסימפסונים. בין החוגגים נצפתה גם איגי וקסמן.
יניב ויצמן מנכ"ל משותף בטינק אמר, "האירוע של היום הוא החזון שהיה לנו לפני שנתיים כשהקמנו את טינק. לראות בני נוער שהופכים למשפחה יוצרת אחת גדולה."
פרסים נוספים חולקו בקטגוריות הבאות: הבאזר הותיק ביותר: נדב דויטשר, בן 17 מרעננה הצוות הפעיל ביותר: הצוות של חן גלייכר, בן 17 מאשדוד הכי פעילה בפורומים: מור גל, בת 16 מנווה מונוסון בעלת הרעיונות המקוריים ביותר: טליה גרבר, בת 18 מרעננה זה שמדבר הכי הרבה ("הכי חופר"): עמית פלד, בן 16 מרעננה.