עופרה שטראוס, יו"ר שטראוס-עלית אמרה היום כי כשלב נוסף במהלך גדול שמטרתו יצירת חברה עם זהות ארגונית אחת, ברורה וממוקדת אישר אמש, (28.1.07) דירקטוריון שטראוס עלית את שינוי שם החברה מ"שטראוס עלית" ל- "שטראוס". מהלך זה נועד לחזק את הפוטנציאל העסקי ואת הערך הנכסי של החברה. עלית ימשיך להיות מותג מרכזי חזק וצומח בחברת שטראוס.
שטראוס הוסיפה כי "המותג עלית, עם האיכויות המיוחדות שלו, המסורת והסיפור הייחודיים שלו, מקיים קשר רגשי חזק ונדיר עם כלל הצרכנים בישראל ולכן יהיה לו תפקיד חשוב מאוד, בבניית הזהות החדשה של החברה ובצמיחתה הן בישראל והן מחוץ לישראל. המהלך של בניית חברה אחת עם זהות ברורה ושם אחד יאפשרו את המשך השגשוג של המותג עלית".
ארז ויגודמן מנכ"ל שטראוס עלית, אמר כי "בשנים האחרונות עברה שטראוס עלית תהליכים משמעותיים ואינטנסיביים של שינוי, פריצות דרך, מיזוג ואיחוד כוחות. תהליכים אילו הובילו ליצירת חברה ממוזגת עם בסיס בית חזק וצומח בישראל, התומך בצמיחה בינלאומית מרשימה, ביצירת מעמד תחרותי מוביל בכל שווקי הקפה בהם אנו פועלים, ובהשקה של קונספטים ייחודיים נוספים בעלי פוטנציאל גדול בשווקים הבינלאומיים".
"המהלך הזה", אמר ויגודמן, "מכוון, הן פנימה לתוך החברה, והן החוצה לצרכנים וללקוחות שלנו, ולכל מי שאנחנו נוגעים בו. פנימה- בכדי לחבר את האנשים שלנו בישראל, וב-16 המדינות בהן אנחנו פועלים כיום מחוץ לישראל לחברה אחת, עם זהות אחת, עם חזון אחד, ויעדים משותפים לכולנו. וככל שאנחנו גדלים ומתרחבים כך הצורך לייצר את החיבור הזה, רק הולך וגדל. החוצה- בכדי למנף באופן מקסימאלי את המותגים שלנו."
שלי שליט, סמנכ"ל השיווק הקונצרני של קבוצת שטראוס עלית שהובילה את המהלך כולו אמרה היום כי הבחירה בשם שטראוס נעשתה מאחר והוא מייצג מגמות עולמיות של בריאות ואיכות חיים בצד הנאה, פינוק ואחריות חברתית ולכן הוא מסוגל להכיל תחתיו תחומים רבים.
"בנוסף", אמרה שליט, "הבחירה בשם שטראוס מבטאת גם את העובדה, שלמרות היותנו מהיום חברה בינלאומית אחת, זוהי חברה שאינה זונחת את ההיסטוריה ואת המורשת שלה ולוקחת את כל הטוב שהיה מנת חלקה בעבר אל תוך העתיד. הלוגו החדש כולל את השם, שטראוס, הכתוב כעין חתימה אישית המסמלת חברה שמאחוריה אנשים הערבים לדמותה , ולצידו של השם מופיע הסמל שלנו".