משעממים, נמאסתם.

"יש לי רעיון גאוני, בוא נרכב על הגל של הבחירות", אמר איש השיווק. והופ, עלה לאוויר עוד קמפיין שקורא לצרכנים "לבחור" נכון, או מודעה שמחקה את עיצוב המודעות הפוליטי שכל כך שחוק בעצמו. אם היו בחירות כל 4 שנים היה בזה היגיון, אבל רוב האזרחים עייפים מהבחירות האלה, לא מתרגשים, לא מרגישים מעורבים, ובסך הכל הבחירות הן יותר אדווה ולא גל לגלישה.


אבל אי אפשר להאשים את איש השיווק. גם הקמפיינרים הפוליטיים עצמם נדבקו בחיידק השיעמום. סרטון המסיבה המדובר של מרץ, שבעצם לא אמר כלום, היה יכול להפוך למקפצה ראשונית לקמפיין שונה ומעניין. במקום, המסיבה הפכה לקוקטייל אנמי – עם קמפיין שמתבסס על אנטי לבוז'י וציפי, שזה כמו לנסות גל בים כשאתה עומד על היבשה – זה יבש ולא מתרומם לשום מקום.


גם הליכוד ממשיך עם אותן מנטרות שהושמעו לאורך כל הקדציה האחרונה ואף לפניה. אמת ידועה היא שהמסרים בזמן בחירות צריכים להיות שונים מאלה שאתה משמיע בזמן הקדנציה. האחרונים מכוונים כדי להשיג שרידות, ואילו הראשונים נועדו להציע תקווה. בנימין נתניהו נשאר על אותו הקו האיומי, הכל מתערבב, והאמת – גם מתחיל לשעמם.


על הקמפיין של המחנה הציוני לקח אחריות איתן כבל, ונראה מה יהיו התוצאות. אבל להלן הצעה – כשכל המתחרים שלך עושים משהו אחד תמצא את הייחוד שלך. בעוד כל המפלגות, כבר מספר מערכות בחירות, מציבות בקדמת הקמפיין אך ורק את יו"ר המפלגה, הייחוד של מפלגת המחנה הציוני יכול להיות ברשימת המועמדים שלה.


על מפלגתו של כחלון אין בכלל מה לדבר בינתיים, בעיקר לאור שלטי החוצות החיוורים רק קצת יותר מהמהלכים התקשורתיים האחרונים שלו והרכבת הרשימה.


היחיד שמצליח לעקוץ הוא בנט. הוא מוציא סרטונים עוקצניים באמת, יש לו מסר אחיד וברור, הוא תובע עיתונאים, וממליך שחקנים. האם זה עובד, זאת כבר שאלה אחרת. אולי המסר של "אח" פנה יותר לקהל הרחב מהמסרים התוקפניים נגד התל אביבי הממוצע, ואולי בעצם אנחנו אוהבים אותם משעממים?


טיפ: אוהבים אתכם אבל עד גבול מסוים


בשבועות האחרונים עוקבת אחריי מודעה של חברת בניית אתרים לכל אתר שאני הולך אליו ומופיעה לפני כל סרטון יוטיוב שאני מעלה. זה משעמם. וגרוע מכך, אם בהתחלה זאת הייתה חברה שהערכתי, עכשיו אני כבר לא מסוגל לשמוע עליה.


זאת תופעה נפוצה שמתרחשת כתוצאה משימוש בכלי ה- Remarketing של מודעות גוגל, וגם פעמים רבות בפרסום בפייסבוק (רימרקטינג או סתם מודעה). בגוגל חשוב להשתמש באפשרות להגביל את מספר החשיפות למודעה עבור כל גולש. בנוסף, מומלץ גם להחליף מודעה פעם בכמה זמן – נניח להציג בכל פעם מוצר אחר של החברה, או לשנות את הנוסח והצבעים. פייסבוק לא מאפשרת להגביל את מספר החשיפות, לכן כאשר מפרסמים לקהל יעד מצומצם יחסית יש להחליף מודעה באופן ידני.


את התוצאות של אסטרטגיה כזאת תראו מהר מאוד – אחוזי התגובה יגדלו בכל פעם שתחליפו מודעה, וכתוצאה מכך המודעות יוצגו בצורה יעילה וחסכונית יותר.


הפוסט בחסות Fortissimo Smart-Media – שיווק באינטרנט מבוסס תוכן

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
shopping-3413656_6402
jacques-torres
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח