משקה האנרגיה "BLU" עולה בקמפיין עם ג'וזי זירה ומאיה קיי

מותג משקה האנרגיה BLU עולה בקמפיין שילוט חוצות רחב בפריסה ארצית בהובלת הפרזנטורים ג'וזי זירה ומאיה קיי בהשקעה כוללת של כ-500,000₪.

את הקמפיין מובילה חברת "יארא לפרסום" תחת הסלוגן – "Out Of The Blue"  לטובת המשקה המזוהה עם חיי הלילה ואירועי הקיץ כאשר הקמפיין מבוסס על מסר מרענן וצעיר המחזק את אופי המותג BLU . את הקמפיין מובילים הפרזנטורים ג'וזי זירה, DJ ויוצא תוכניות ריאליטי ומאיה קיי משפיענית רשת, יוצאת הישרדות ודוגמנית, העולים בקנה אחד עם ערכי החברה.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים