עיצוב הלוגו והקונספט נשען על המוטיבים המרכזיים מאישיותו של אבי נמני כסוכן ושחקן יחד עם סממנים של יוקרה, צניעות ופשטות. אתר האינטרנט של הסוכנות מציג ומאפשר לקבוצות וסוכנים ממדינות שונות ברחבי הגלובוס לצפות בשחקנים המיוצגים: צפייה בתפקודי השחקן על גבי תצוגת המגרש, לכל שחקן כרטיס שחקן וירטואלי עם תמונות השחקן, סטטיסטיקות – שערים והופעות על פי שנים, צפייה בקטעי משחק של השחקן וכו'. בנוסף לאתר האינטרנט, השיקו ב Nim Sport ספורט גם עמוד פייסבוק בו יוצגו עדכונים שונים בנושאי העברות שחקנים והחתמות ומידע שוטף אודות המיוצגים בסוכנות.
גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב על השקת האתר "אנו מבליטים ומבדלים את סוכנות השחקנים " Nim Sport" כמובילה בתחומה בישראל ובעולם, מסוכן ישראלי הופכת " Nim Sport" למותג המוכר בכל העולם כמקצועי מאוד ומוביל בתחומו. היתרון במאגר זמין ונוח לשימוש של כרטיסי השחקן מאפשרים לקבוצות ולסוכנים להעביר בהודעת SMS את הפרטים המלאים אודות השחקן, מסטטיסטיקות מפורטות עד סרטוני וידיאו, הכלי הזה הוא הכרחי בעידן של היום ובתחום הזה כמעט ולא נעשה בו שימוש נכון".