משרד הפרסום צדר – יריב קיבל את תקציב הפרסום של קבוצת הרכב קל אוטו

משרד הפרסום צדר-יריב קיבל את תקציב הפרסום של קבוצת הרכב" קל אוטו" בהיקף של כ- 1.5 דולר לשנה.



קבוצת הרכב "קל אוטו", העוסקת במכירה, השכרה, ליסינג וטרייד אין של כלי רכב, היא אחת מ-5 החברות הגדולות בתחום הרכב בישראל. לאחרונה התרחבה הקבוצה גם לתחום הביטוח, כאשר פתחה את "קל אוטו סוכנות לביטוח בע"מ". קל אוטו, הנמצאת בבעלותם של שמוליק ואלה קליין, מספקת ציי רכב לכל קבוצת אלביט, טמפו, פקר פלדה, דנאל, ועוד.



משרד הפרסום "צדר יריב – Advertising & Creative boutique " אשר הוקם לפני מספר חודשים, חתום גם על תהליך המיתוג מחדש של קבוצת קניוני ישראל, אשר הושק לא מכבר, ואף מטפל בתקציב כל 14 קניוני הקבוצה באופן שוטף.



גדי צדר, מעצב, בוגר בצלאל ו – school of visual arts בעל ניסיון של 10 שנים בענף, עבד בד עם גדולי המפרסמים במשק והיה אחראי על ניהול קמפיינים ומהלכי מיתוג גדולים של חברות שונות כגון: קלאבמארקט, ניו קופל sixt, המשביר לצרכן, מיקרוסופט ישראל, מפה הוצאה לאור ועוד.


אסי יריב: קופירייטר ומנהל קריאטיב. בעל ניסיון של 10 שנים בענף הפרסום, במהלכן שימש כמנהל קריאטיבי בלינאל DDB, ראובני פרידן IPG ושותף במורדי גורן.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים