עמותת איל"ן (ארגון ישראלי לילדים נפגעים), יוצאת בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "עפר&הרץ", לקראת "מצעד הפרוטות 2007", שיתקיים ב- 6.2.07, תחת הסיסמה: "איל"ן-כל יום לנצח מחדש".
בסרטון הפרסומת מוצגת ילדה חולת CP המיישרת מבט למצלמה ובין מבט למבט המסך מתחלף ומופיע כיתוב המכיל מילה אחת קשה, פוגעת ומעליבה המייצגת את המציאות האכזרית עימה נאלצים ילדי איל"ן להתמודד מצד חבריהם לגן, לספסל הלימודים ומהסביבה באופן כללי. בסיום התשדיר מופיעה הסיסמה "איל"ן – כל יום לנצח מחדש" שמדגישה את מאבקם היומיומי של הנכים וניצחון הרוח על המוגבלות הפיזית.
הקמפיין עלה לאוויר היום ה- 28.1.07 וכולל: תשדירים בטלוויזיה, פרסומים בעיתונות וברדיו. הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום "עפר&הרץ", המלווה את איל"ן בהתנדבות תוך התגייסות כל אנשי המשרד לפרויקט זו השנה השמינית ברציפות ואף אחראי על גיוס רב המדיות ללא תשלום במסגרת פעילותו למען הקהילה.
משרד יח"צ "ניצה הולצמן-ענת בר-לב יוניצמן" מלווה גם הוא את איל"ן ואת יום ההתרמה השנתי. יש לציין כי את רוב המדיות תרמו גופים שונים. יגאל דמרי מחברת י.ח. דמרי בניין ופיתוח בע"מ תרם את קמפיין הרדיו בהיקף הנאמד בלמעלה מ- 100 אלף ₪.