היועץ האסטרטגי תום וגנר, אשר כיהן בעבר במספר תפקידים מרכזיים בתחום יחסי הציבור, פתח משרד יחסי ציבור ושיווק אינטרנטי חדש – UPdate תקשורת שיווקית. במקביל, ימשיך וגנר לייעץ לעמיר פרץ. וגנר: "תוך חמש שנים תהיה "אפדייט" אחת החברות הגדולות בתחום".
יועץ התקשורת תום וגנר אשר שימש בעבר כיועץ התקשורת של עמיר פרץ, כדובר מטה הבחירות של אהוד ברק ובשורה נוספת של תפקידים בכירים בתחום יחסי הציבור, ישמש כמנכ"ל משרד יחסי הציבור החדש, "אפדייט תקשורת שיווקית". וגנר ניהל בעבר את משרד יחסי הציבור "נוק אאוט תקשורת", כיהן כמנהל מחלקת מאבקים ומשברים תקשורתיים ב"ארד תקשורת" של איל ארד וליאור חורב, כמנהל התקשורת של משרד "בן אור תקשורת", וכדוברו של ח"כ אילן גילאון. במסגרת תפקידיו השנים התמחה וגנר בניהול מאבקים ומשברים, כולל ליווי שר הביטחון בתהליך הגשת דו"ח וינוגרד, ניהל מערכות בחירות פנים מפלגתיות ולרשויות מקומיות, ייעץ לגופים הגדולים במשק, ביניהם ההסתדרות, התאחדות התעשיינים, קופת חולים מכבי, רשת "קלאב הוטל", מרכז השילטון המקומי, ושימש כדובר מרכז פרס לשלום, עירית אריאל ומועצת כפר קאסם.
UPdate , שתפתח את משרדיה בבנין המשרדים החדש "גראנד הול", תספק שירותי יחסי ציבור, הן לפי ריטיינר והן בתשלום לפי תוצאה, ייעוץ אסטרטגי, ניהול מאבקים, משברים ובחירות, ושירותי שיווק אינטרנטי וקידום אתרים. "אנחנו ערוכים לספק ללקוחותינו שירותים מלאים בתחום יחסי הציבור וקידום המכירות, כולל מספר שירותים ייחודיים בתחום השיווק הרשתי. ה"גוגלייזר", למשל, מאפשר ללקוחותינו להשפיע על התוצאות הכוללות המתקבלות בשעת חיפוש עליהם, על העסק שלהם או המוצר, במנועי החיפוש באינטרנט. UPdate מרכזת את כל היכולות, הניסיון, והכישורים הדרושים כדי להפוך תוך 5 שנים לאחת מחברות יחסי הציבור המובילות בענף, יחד עם היכולות הייחודיות שלנו בתחום השיווק האינטרנטי, המהווה כיום תוספת הכרחית ליכולת העבודה מול תקשורת." אמר וגנר.
עם היווסדה של "אפדייט תקשורת שיווקית" היא מחזיקה במספר תקציבי יחסי ציבור, ביניהן של החברה הישראלית "גלקטיק דרים ליינס", הזכיינית הישראלית של מכירת כרטיסי טיסה מסחריים לחלל. תום וגנר, מנכ"ל "אפדייט", ניהל את קמפיין ההשקה של החברה בישראל במקביל להקמתה של "אפדייט". בנוסף, נמנים על לקוחות "אפדייט" חברת "הוק אינטרנט", משרדי עורכי הדין אורי דניאל ושות', ד"ר רן מובשוביץ' ושות', והשף ארז שטרן. "אפדייט" אף לוקחת חלק, יחד עם משרד הייעוץ הסביבתי "ארקדה" ומשרד הפירסום אהרוני – סטוליאר במיזם הייחודי "הכוח הירוק", המלווה מועמדים סביבתיים בבחירות המוניציפליות הקרובות.