משרד לאסטרטגיה חברתית באינטרנט קורא תגר על מתודולוגיות השיווק החברתי הקיימות

משרד חדש לאסטרטגיה ותקשורת חברתית באינטרנט, קורא תיגר על מתודולוגיות השיווק החברתי הקיימות כיום בישראל. קורפו תקשורת, אסטרטגיה חברתית באינטרנט הוקם על ידי אליק קורפו, דובר מקדמי האתרים בישראל, במטרה לענות על הצורך הגובר ועולה של משווקים בכלים יעילים ומדודים להשתתפות הפעילה של ישראלים ברשתות חברתיות. בתום עבודת מחקר מאומצת בנה המשרד מערכת חוקים ועקרונות פעולה מדולריות המאפשרות לכל משתמש לרבות משווקים לפעול בכל רשת חברתית בצורה יעילה ואפקטיבית.


המשרד החדש יתמחה באספקטים השונים של השיווק החברתי החל ממיתוג אישי ברשת, דרך ניהול משברי תקשורת חברתית וכלה ביחסי ציבור צרכניים ופוליטיים באינטרנט. המשרד ילווה מותגים וחברות במעבר שבין עולם השיווק הישן לזה החדש, תוך מתן פתרונות נקודתיים לצרכים המשתנים של הגולשים ושל החברה עצמה. בבסיס העבודה עומד השילוב המשולש שבין הבנה מעמיקה של ההתנהגות החברתית ברשת, ניסוח עקרונות פעולה מסודרים ו-מדידה – ניטור לכל אורך הפעילות.


"זיהינו כאן בעיה, בהתחלה היא הייתה מינורית, אך ככל שהזמן עבר יותר ויותר אנשים החלו להשתמש במדיה החברתית והיא רק החריפה", אומר קורפו. הבעיה קיבלה אישוש מחקרי באמצעות הדו"ח Social media marketing report שפורסם בחודש אפריל האחרון לקראת כנס Social media success summit שנערך בארה"ב באותה תקופה. במחקר נבחנו העמדות של המשווקים כלפי המדיה החברתית. המסר היה חד וברור, המדיה החברתית לא מובנת דיה למשווקים. מטרידות אותם שלוש בעיות מרכזיות: שיטת עבודה ועקרונות פעולה, שימוש אופטימלי בהן ומדידה אפקטיבית, כאן אנחנו נכנסים".


קורפו ניהל בשנתיים האחרונות את חברת תן קליק, בוטיק לקידום מותגים ברשת האינטרנט, שימש כיועץ שיווקי ומומחה טרנדים לצעירים עבור חברות וגופים כ: דה'פלוס, טרגט מרקט, סופר-פוש, מתחם קסטרו תל אביב,,עיריית תל אביב, עיריית חיפה ועיריית חולון.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח