משרד חדש לאסטרטגיה ותקשורת חברתית באינטרנט, קורא תיגר על מתודולוגיות השיווק החברתי הקיימות כיום בישראל. קורפו תקשורת, אסטרטגיה חברתית באינטרנט הוקם על ידי אליק קורפו, דובר מקדמי האתרים בישראל, במטרה לענות על הצורך הגובר ועולה של משווקים בכלים יעילים ומדודים להשתתפות הפעילה של ישראלים ברשתות חברתיות. בתום עבודת מחקר מאומצת בנה המשרד מערכת חוקים ועקרונות פעולה מדולריות המאפשרות לכל משתמש לרבות משווקים לפעול בכל רשת חברתית בצורה יעילה ואפקטיבית.
המשרד החדש יתמחה באספקטים השונים של השיווק החברתי החל ממיתוג אישי ברשת, דרך ניהול משברי תקשורת חברתית וכלה ביחסי ציבור צרכניים ופוליטיים באינטרנט. המשרד ילווה מותגים וחברות במעבר שבין עולם השיווק הישן לזה החדש, תוך מתן פתרונות נקודתיים לצרכים המשתנים של הגולשים ושל החברה עצמה. בבסיס העבודה עומד השילוב המשולש שבין הבנה מעמיקה של ההתנהגות החברתית ברשת, ניסוח עקרונות פעולה מסודרים ו-מדידה – ניטור לכל אורך הפעילות.
"זיהינו כאן בעיה, בהתחלה היא הייתה מינורית, אך ככל שהזמן עבר יותר ויותר אנשים החלו להשתמש במדיה החברתית והיא רק החריפה", אומר קורפו. הבעיה קיבלה אישוש מחקרי באמצעות הדו"ח Social media marketing report שפורסם בחודש אפריל האחרון לקראת כנס Social media success summit שנערך בארה"ב באותה תקופה. במחקר נבחנו העמדות של המשווקים כלפי המדיה החברתית. המסר היה חד וברור, המדיה החברתית לא מובנת דיה למשווקים. מטרידות אותם שלוש בעיות מרכזיות: שיטת עבודה ועקרונות פעולה, שימוש אופטימלי בהן ומדידה אפקטיבית, כאן אנחנו נכנסים".
קורפו ניהל בשנתיים האחרונות את חברת תן קליק, בוטיק לקידום מותגים ברשת האינטרנט, שימש כיועץ שיווקי ומומחה טרנדים לצעירים עבור חברות וגופים כ: דה'פלוס, טרגט מרקט, סופר-פוש, מתחם קסטרו תל אביב,,עיריית תל אביב, עיריית חיפה ועיריית חולון.