מתופעות הקורונה: גל של אתרי מסחר אלקטרוני חדשים ומתחדשים

עד כה אפשרה רולדין ללקוחותיה לרכוש באחד מ – 87 סניפי הרשת, אך עם פרוץ המשבר, והצורך של צרכני הרשת, פתחה רולדין את האתר לקהל לקוחותיה. בין המוצרים שניתן יהיה להזמין: עוגות, מאפים מתוקים ומלוחים ,מארזים חגיגים ומפנקים וכל מגוון מוצרי הרשת לרבות מגשי אירוח. ניתן לקבל את ההזמנה במשלוח עד הבית או באיסוף מהסניפים לפי בחירת הלקוח. ההזמנה תעמוד על מינימום 70 ₪ והמשלוח אמור להגיע עד הבית בתוך יום.



אך לא רק רולדין הזדרזה להיכנס לעסקי האיקומרס. לאחר השקת אתר ZARA ו- PULL&BEAR בישראל ורגע לפני חגי תשרי, אתר האונליין של המותג להלבשת הבית, Zara Home יוצא לדרך. השקת האתר היא חלק מההתרחבות המתמידה של קבוצת זארה, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת. האתר החדש יציע לרוכשי האונליין בישראל מגוון עשיר של פריטים בעולמות עיצוב הבית השונים: מצעים, אביזרי אמבטיה, מפות, שטיחים לסלון הבית ולחדר האמבטיה, כלי מטבח, רהיטים, הלבשת שולחן, סכו"ם ומערכות אוכל ופריטים מעוצבים נוספים לצד קו הלבשה לבית וקו מוצרי אמבט ובישום לבית ועוד. לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף מסניפי המותג בארץ. זמני האספקה למשלוח 3-6 ימי עסקים.


גם רשת האופנה STRADIVARIUS משיקה את אתר האונליין בישראל. השקת האתר מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות מותג האופנה STRADIVARIUS, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון ומנגישה אותו לכולם.


במקביל, קסטרו מחדשת את אתר המסחר האלקטרוני שלה, כאשר היא מוסיפה אפשרות לתשלום ב- bit.


מור פסו, סמנכ"ל השיווק של קסטרו, אמרה היום לרגל השקת האתר החדש: "קסטרו הוא מותג האופנה המוביל בישראל ולכן היה חשוב שגם אתר האיקום המשודרג יהיה כזה שעוצב ופותח ברמה הכי גבוהה וחדשנית שיש. מעבר לנראות הסופר אופנתית, לאתר מספר פיצ׳רים טכנולוגיים ייחודיים שהופכים את הקניה לחדשנית ומהירה – זהו אתר האופנה היחיד בארץ בו ניתן לבצע תשלום באמצעות אפליקציית biשני קליקים והתשלום מבוצע. בנוסף, הלקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט חזר למלאי, יוכלו לממש נקודות מועדון, וייהנו מכניסה מהירה ומאובטחת ללא צורך בסיסמא באמצעות מספר טלפון בלבד. אני גאה מאוד בתוצאה".


גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, בנק הפועלים: "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. תקופת הקורונה רק העצימה את הציפיות. bit מבוססת על עקרון הפשטות ו"מדברת" בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות.


מדובר בשיתוף פעולה עם חברה ששמה במרכז את ערכי החדשנות ואת חווית הלקוח, שיאפשר לbit להוביל את מהפכת התשלומים גם בעולם האופנה".



קמפיין להובלת המהלך יעלה בימים אלה בטלוויזיה וברשת, אותו יוביל השחקן והמוסיקאי היוצר יהונתן מרגי הפרזנטור של קסטרו, אליו הצטרפה לקמפיין זה דוגמנית העל דורית רבילס. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, תסריט ובימוי רועי כפרי.


בנוסף, לקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט שסומן על ידם, חזר למלאי. עוד באתר אינטגרציה מלאה עם מועדון הלקוחות. חברי המועדון יזוהו מידית עם כניסתם לאתר ויוכלו לממש את הנקודות שצברו. תהליך







אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח