המתחם הישראלי IsraelTech@NAB יוקם במסגרת תערוכת NAB Show הבינלאומית. בין החברות הישראליות שיפגינו בתערוכה נוכחות, ניתן יהיה למצוא חברות דוגמת LookAt, Video Flow, Linguistech, ABonAir ו-Applicaster תחומי הפעילות של הישראליות המציגות נעים ממדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, ווידאו און ליין.
NAB Show אשר תתקיים בין 16-21 באפריל 2016 בלאס וגאס, ארה״ב, תערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם. בתערוכה מוצגים החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית, משלב היצירה וההפקה ועד לשלב השידור במגוון פלטפורמות. באירוע, המופק על ידי איגוד השידור האמריקאי. מציגות חברות שידור, מדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, וידאו און ליין והדפסת תלת מימד, כשבשטח יש גם נציגות למגוון ארגונים וגופי ממשל, צבא, אקדמיה, צרכנות, אבטחה דת וספורט.
בתערוכה מבקרים בדרך כלל כ- 105 אלף משתתפים מיותר מ-166 מדינות וקרוב ל-1800 מציגים. בין המתחמים הייעודיים, שיקומו השנה במקביל לביתן הישראלי, יהיו מתחם דרונים (כטב״מים), מתחם מדיה שיוקדש לחויית הצרכנים ומתחם מציאות מדומה ווירטואלית.
לדברי ג׳ייסון סטוקי, סגן נשיא ב-NAB, שביקר באחרונה בארץ, ישראל, כמי שמייצאת טכנולוגיה חדשנית במגוון תחומי מדיה ובידור, היא בית גידול ללא מעט חברות שיכולות למצוא בתערוכה את הלקוחות והשותפים העסקיים הבאים שלהן. ״אנו מאמינים שהמתחם הישראלי ייצור עניין רב בקרב המבקרים שמייצגים את המותגים המובילים בעולם. אין לי ספק שזה הולך להיות מפגש שיביא תועלת לשני הצדדים״.
לדברי בן קוז׳וך, נציג NAB Show בישראל, הנהלת הכנס רואה חשיבות רבה במתחם הישראלי והיא תשקיע משאבים נרחבים בקידום החדשנות הישראלית. לדבריו, ניתן עדיין להרשם כמציג ולהנות מחבילת הטבות מיוחדת הכוללת מחיר מופחת, שכולל גם את הקמת הביתן, שיווק החברה, שירות מותאם אישית ליצירת פגישות עסקיות בתערוכה והשתתפות חינמית במספר כתות לימוד מקצועיות.