כחלק מהעיצוב החדש, מציג פורטל Mefik לוגו מחודש אשר עוצב ברוח הגישה של הפורטל, "המעמידה את הגורם האנושי במרכז העשייה".
פורטל Mefik.co.il, המהווה תפיסה חדשה בהפקה באמצעות כלים ותכנים לאנשי קד"מ והפקת אירועים ותערוכות, עולה במסגרתו יפתח ערוץ תוכן ה- BTL הראשון והמקיף בישראל. הערוץ החדש יכיל חדשות ומאמרים שוטפות מתחומי ה- BTL – קידום מכירות, הפקת אירועים, כנסים, תערוכות, שיווק גרילה, פרסום סמוי ועוד. הפורמט החדש ממוקד בשיפור מהירות ויעילות העבודה של אנשי הפקת האירועים והקד"מ, וכולל ממשק עבודה חדש ושדרוג של זירת המסחר בין ספקים ללקוחות באתר.
עליית הפורמט החדש תלווה בפעילות קד"מ ייחודית, ועלות הפרויקט הכוללת מוערכת ב- 200,000 ₪.
את ערוץ התוכן תערוך ותנהל רינת צימבר אשר מונתה למנהלת התוכן בפורטל. צימבר היא בעלת רקע עשיר בעולם הקד"מ, וניהלה קמפיינים מובילים ביניהם "אביב" של orange ו- "nokia music leader" של נוקיה. במסגרת הערוץ יעלו תחקירים מקיפים אודות הנעשה בתחום, אשר יציגו פעילויות וצדדים של עולם ה- BTL שמעולם לא זכו לחשיפה. לראשונה בתחום גם יינתן כיסוי לאירועים ופעילויות קד"מ באופן שוטף ויתבצע דירוג קריאטיביות ע"י מערכת האתר וגורמים אובייקטיביים בשוק. תכני הערוץ יופצו לגולשי האתר במהדורה שבועית שתרכז את התכנים המהותיים של אותו שבוע.
"המטרה שלנו היא להוות מקור מידע מהימן עבור אלה הפועלים בעולם ה- BTL ולתת במה להתרחשויות בענף אשר עד היום זכה לחשיפה מצומצמת בלבד במדיה אחרת", אמרה צימבר. " עד היום לא קם ערוץ המדיה שיתמקד בתחום זה, למרות שתחומי הקד"מ, הפקת אירועים, ואמצעי שיווק אחרים מתחת לקו מושכים תקציבים גדולים ומעסיקים לא פחות עובדים מענף הפרסום. אנו מספקים מענה לצורך שעלה בשוק למקור ידע לכל רמות התעשייה, החל ממנהלי החברות ועד לאנשי השטח של הפועלים בתחום".