מתנות צעצועי הפרימיום של סרקוזי שעוצבו בשיתוף מעצב-העל פיליפ סטארק ישווקו מעתה גם בישראל

מהלך שיווקי חדש כבר שוטף את שוק מתנות המנהלים בישראל עם כניסתן של ארבע חברות אירופאיות שמתמחות בזיהוי מגמות ותרגומן לפריטים איכותיים, מעוצבים ופונקציונאליים. ארבע החברות הן: חברתLEXON , TROIKA, PHILIPPI ו-CHAMACO. המתנות והמוצרים ישווקו לחנויות ייעודיות וישירות ללקוחות עסקיים.


"שוק המתנות בכלל והמתנות למנהלים בפרט נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות ועוד ועוד חנויות ייעודיות נפתחות בשנים האחרונות" מציין יוסי אלבוחר, מקבוצת קאופמן שהשיקה לאחרונה את UNIQUE סוכנויות – חברה חדשה להפצת מתנות של מותגי פרימיום בינלאומיים. עוד מוסיף אלבוחר ש"להערכתנו שוק מתנות הפרימיום בארץ עוד לא הגיע למחצית המיצוי הפוטנציאלי שלו. ריבוי החגים שמעטרים את לוח השנה העברי והמנטאליות הישראלית החמימה, שמחד כמהה לחידושים ומאידך הפכה את טקס הענקת המתנות למאפיין מקומי חזק מאוד, מחזקת ביקוש למתנות מקוריות וייחודיות שטרם נראו כמותן בארץ".


המתנות החדשות, שכבר נכנסות בימים אלו לשוק הישראלי, נבחרו בתום מחקר מעמיק וסקר שוק מקיף. "המהלך השיווקי החדש של הקבוצה בא לתת מענה למתנות נדושות כמו אפטר-שייב, דיסק או בגד ולאפשר לרוכשים חלופות חדשות ומפתיעות בדמות מתנות איכותיות שמשדרות ייחודיות ויוקרה במחיר שווה לכל כיס" אומר אלבוחר ומוסיף "המתנות, שמסמלות ערכים כמו איכות, אסתטיקה, אלגנטיות ופינוק, נבחרו בקפידה והן אוצרות בתוכן משמעויות אישיות עבור על אחד מאיתנו".


בין המתנות של חברת LEXON הצרפתית ניתן למצוא גם מספר פריטים שנבחרו בשנת 2008, על ידי נשיא צרפת ניקולה סרקוזי ומעצב-העל פיליפ סטארק, לשמש ככאלו שיוענקו כמתנות נשיאותיות.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)