הקמת מחלקת האינטראקטיב משלימה למעשה מהלך של החברה לתת ללקוחות סל שירותים מקיף וכולל בתחום הפרסום והמדיה, על ידי סינרגיה בין מחלקות החברה השונות.
"לעומק התודעה- אינטראקטיב" מצטרפת למחלקת המדיה המחזיקה בזיכיונות פרסום בלעדי בלמעלה מ- 700 מקומות בילוי ומכוני כושר ברחבי הארץ, מחלקת מחקר, מחלקת שיווק חוויתי קד"מ, ומחלקת יחסי הציבור של החברה.
"לעומק התודעה אינטראקטיב" תתמחה בקהל צעיר בגילאי 18-35, המורכב מחיילים, סטודנטים, בליינים, חובבי ספורט, קרייריסטים צעירים, נשים בגילאי 18-35 וגברים בגילאי 18-35.
המחלקה החדשה תנוהל על ידי תומר פופלבסקי אשר פיתח עבור מחלקת האינטראקטיב מודלים ייחודיים לרכש מדיה. מודלים אלה יתנו מענה מדויק ללקוחות המעוניינים להגיע לקהל מפולח וממוקד, במטרה להוביל לדיוק של כמעט 100% בחשיפה לקהל היעד, מהלך שיוביל לקמפיינים במחירי עלות תועלת מהנמוכים המקובלים כיום.
תמהיל לקוחות האינטראקטיב יתבסס על חברות ומותגים הפונים לקהל הצעיר ויורכב ברובו מלקוחות החברה.
בימים הקרובים יעלו קמפיינים ראשונים של "לעומק התודעה אינטראקטיב" עבור CKIN2U הבושם החדש מבית קלווין קליין ולוודקה RED SQUARE.
און גולדשטיין, מנכ"ל משותף "לעומק התודעה": "אנו רואים באינטרנט מנוע צמיחה משמעותי של החברה. מהלך זה הינו זליגה ראשונה של החברה מתחום ה- offline לתחום ה- online. אני מאמין ששילוב של מגוון הפתרונות אותם מציעה החברה ללקוחותיה יאפשר לנו לבנות עבורם קמפיינים משלימים וימצב אותנו במקום גבוה מאוד על מפת הפרסום בסגמנט הצעירים".