נבחר איש השיווק של יולי: עמוס הורביץ, היבואן והמשווק של נעלי Crocs

איגוד המפרסמים בחר בעמוס הורוביץ, היבואן והמשווק של נעלי קרוקס, כאיש השיווק של חודש יולי. נעלי קרוקס, שייחודן הוא החומר ממנו הן עשויות, הפכו ללהיט היסטרי בחודשים האחרונים, למרות ששיווקן נעשה ללא פרסום, אלא מפה לאוזן. לדברי עמוס הורוביץ, מדובר בגרף גידול שמתמשך מאז שחברתו התחילה לשווק את המוצר בארץ לפני שנתיים וחצי.



הורוביץ אינו מוכן לנקוב במספרים. הוא מוכן רק לומר שהחדירה בישראל מקבילה להצלחה בארה"ב. וזה לא עניין של מה בכך: בתוך פחות מארבע שנים הפכה החברה הקטנה בבולדר, קולורדו, לאימפריה הנסחרת בנאסדאק ובעלת שווי שוק של יותר ממיליארד דולר.



נעלי קרוקס הראשונות יוצרו בקנדה, וכיום הן מיוצרות כבר בשישה מפעלים ברחבי העולם. סוד ההצלחה, כאמור, הוא החומר מהן הן מיוצרות. חומר זה, הקרוי croslite™, הוא חומר בעל הרכב סודי, שידוע רק לשישה איש, והוא מופץ למפעלי החברה בחביות אטומות. התכונות העיקריות שלו הן שהוא אינו סופג כלום, ולכן עמיד בפני בקטריות וריחות, ניתן לניקוי בקלות ומתאים את עצמו לרגל. לדברי הורוביץ, תכונה חשובה נוספת היא שלחומר אין זיכרון – כלומר, אחרי שחולצים את הנעל היא חוזרת למצבה המקורי.



הורוביץ הוא בעליה של חברת "קולנוע חדש בע"מ". החברה עסקה בעבר בניהול בתי קולנוע ובהפצת סרטים, אבל בשנים האחרונות היא מנהלת רק את קולנוע "כוכב" ברמת-השרון. עיסוקה העיקרי של החברה בשנים האחרונות – לפני מהפיכת הקרוקס – היה ייבוא ושיווק של המגפיים האוסטרליים מתוצרת Blundstone וכובעים אוסטרליים רחבי תיתורת של Barmah, שמוכרים היטב לכל מי שראה את סרטי קרוקודייל דנדי.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים