נהלת השיווק של am:pm נבחרה לאשת השיווק של אפריל

עשור לאחר שהמציאה, למעשה, קטגוריה צרכנית חדשה- מכולת שכונתית שפתוחה 24/7, am:pm מצאה את עצמה בשוק רווי תחרות וחסר בידול. בעוד שמרבית המותגים המתחרים הבליטו את עניין המחיר, השירות או לחילופין את הפורטפוליו הצרכני הרלוונטי לקהל היעד שלהם, am:pm העמידה במרכז את החיבור לסגנון החיים העירוני התל-אביבי.



על מנת לשמר את המעמד האייקוני של חיבור לסגנון החיים התל-אביבי, החלה am:pm במהלך ארוך טווח הכולל פעילות שיווקית ייחודית ורציפה המחברת בין הזירות הדיגיטליות, נקודות המכירה והצרכנים, אשר באה לידי ביטוי ב-3 רבדים: אישיות מותג מבודלת, ייחודית ועוצמתית – המותג יצר עטיפה רגשית לחוויית הקניה החומרית, המספרת את הסיפור האותנטי של קהל היעד. הוא המציא חווית צריכה אורבנית חדשה, איכותית ועדכנית שלא ניתן להשיג במקום אחר. פיתוח שירותים ומוצרים הממותגים תחת מותג am:pm ומעניקים פתרונות מועילים וחווייתיים לבעיות מוכרות. למשל: "קופסאות הצלה"- קופסאות אוכל איכותיות רב שימושיות עבור הרווקים שנוסעים לארוחות חג אצל ההורים ורוצים לחזור הביתה עם אוכל להמשך השבוע, מוצרים לים כמו ים:פם- ערסל מים מפנק ועוד. הפקת קמפיינים ומהלכים דיגיטליים מעוררי שיחה, שמטרתם לתת מענה רחב ועכשווי לחיים האורבניים בעיר, וביניהם: חסות ראשית למרוץ הלילה של תל אביב עם סרטון קמפיין שהפך לוויראלי והגיע ל-6.2 מיליון צפיות, מתיחת 1 באפריל, במסגרתה הכריזה הרשת שבקרוב תתחיל למכור עוגיות חשיש בסניפי תל אביב, סרטון RTM לפרסומת של עומר אדם ובזק- "לילה טוב" במקום בוקר טוב ועוד.



התוצאה – הודות לשפה התקשורתית שלam:pm , הצליחה הרשת למצב עצמה כמותג שמגדיר לתלאביבים מהי תלאביביות, חזרה להיות המובילה בקטגוריה וחלק בלתי נפרד מסגנוןהחיים האורבני של תלאביב, וכן התבססה כרשת שמייצרת טרנדים. פי 6 יותר תל-אביבים בחרו את am:pm כרשת המועדפת עליהם, 84% מהתל-אביבים סבורים שהמותג מייצג את תל-אביב (עלייה של 25% משנת 2015). גם מבחינת היקף המכירות נהנה המותג מקפיצה משמעותית במספר הצרכנים שרכשו בסניפי הרשת. על הפעילות זו זכתה am:pm ב2018 בפרס האפי ארד בקטגוריית הקמעונאות.



מנימוקי ועדת השיווק: "באמצעות פעילויות שיווקיות אמיצות וחכמות שכולן תולדה של מחקר והיכרות מעמיקה ומתמדת של קהל היעד, הצליחה יפעת סטאל לייצר עבור am:pm בידול משמעותי. מעוד רשת מרכולים הפתוחה 24/7, הצליחה am:pm להמציא עצמה מחדש כמותג לייף סטייל ולהפוך למותג המועדף בקרב תל-אביבים ולחלק בלתי נפרד מסגנון החיים התל אביבי, אשר בעזרתו צרכנים יכולים לבטא את סגנון החיים הייחודי והאטרקטיבי שלהם".



יפעת סטאל היא מנהלת השיווק של am:pm מזה כ-7 שנים. טרום תפקידה הנוכחי, שימשה סטאל כמנהלת שיווק כרמית ממתקים, מנהלת תחום שלושת האופים בחברת נטו סחר ומנהלת תחום ויטה וRICH`S קצפות בחברת ויטה פרי הגליל.



אולי יעניין אותך

יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
הלן דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)