נוברטיס אופטלמיקס יוצאת בקמפיין פרסום להשקת תחליף דמעות

נוברטיס אופטלמיקס יוצאת בקמפיין פרסום להשקת ג'נטיל, תחליף דמעות להקלה בטוחה לעיניים יבשות. היקף הקמפיין 500,000₪. הקמפיין עולה בימים אלה באמצעות 'גולדפינגר תקשורת', וכולל: רדיו אזורי, אינטרנט ופעילות קד"מ ברשתות הפארמה בשיתוף עם חברת נורוליס.



פריסת הקמפיין תהיה על בסיס ג'ינגלים ברדיו, באנרים באתרי אינטרנט מובילים, ופעילות קד"מ רחבת היקף בבתי מרקחת.


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת