נועה ישר- אל (32) מונתה לתפקיד מנהלת השיווק בחברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, והזכיינית הבלעדית בארץ של מותגי משקפי שמש ומסגרות ראייה מובילים,דוגמת "פרסול", "ריי באן", "דולצ'ה וגבאנה", "ווג", "פראדה", "שאנל", "ורסאצ'ה" ועוד.
נועה, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק של המכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול של אוניברסיטת בר אילן, עוסקת בתחום השיווק שנים רבות. טרם הצטרפותה ללוקסאוטיקה, מילאה ישר-אל מספר תפקידים בקונצרן תנובה, ביניהם ניהול המותגים "מאמא עוף" ו"דגי תנובה", וכן ניהול השיווק בחטיבה המקצועית של הקונצרן ("תנובה שף").
נועה ממלאת את תפקיד מנהלת השיווק של לוקסאוטיקה ישראל החל מאמצע שנת 2007 ואחראית על גיבוש האסטרטגיה השיווקית לשוק הישראלי. תפקידה כולל ניהול תהליכי הפרסום, יחסי הציבור והקד"מ של מותגי הבית ומותגי המעצבים, וכן ניהול מערך ה- TRADE MARKETING ברשתות האופטיקה ובחנויות הפרטיות.