נחתם הסכם רב-שנתי בין מרלין תקשורת לאתר Ynet

מרלין תקשורת, העוסקת בפרסום טקסטואלי תלוי חיפוש ותוכן באינטרנט (sponsored links) חתמה על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם ידיעות אינטרנט לפיו ימוקמו מודעות מרלין באתר Ynet על כל ערוציו, באופן רחב ובולט משמעותית מזה המוכר כיום.



לדברי מנכ"ל מרלין תקשורת, יוני ספיר: "הסכם זה הוא עוד עדות חיה לאמון הגדול שנותן במרלין השוק הישראלי- הן צד המדיה והן צד המפרסמים. מאז עלתה מרלין לאוויר לפני כשנה וחצי אנו עדים לשטף עצום של פניות אלינו מצד מפרסמים ושותפים אסטרטגיים. ההסכם עם Ynet, שהינה הפורטל המוביל מסוגו בישראל, ממצב את מרלין בשורה אחת עם גוגל ישראל בהקשר של התנועה הכוללת למודעות הממומנות שלה". ספיר הוסיף כי "למערכת של מרלין תנועה עצומה וישנם מפרסמים רבים המדווחים לנו על כמות לידים גדולה משמעותית שהם מייצרים באמצעותנו, מאשר באמצעות גוגל ישראל".



יתרון מוחץ שיש למרלין על פני מערכות Pay-per-Click אחרות בעולם היא מערכת ה- Anti-Fraud שלה, כלומר המערכת שבולמת הקלקות הונאה. ידועה היטב התופעה הכואבת של הקלקות הונאה בתחום פרסום זה. מרלין, על אף הפגיעה בהכנסותיה במהלך זה, מגנה על המפרסמים בה ומונעת הקלקות הונאה (הקלקות חוזרות ונשנות על אותה מודעה מאותו מחשב).



מפרסמים נבחרים ברשת מרלין כיום הם אתרי ההכרויות JDATE וקופידון, YES טלוויזיה בלווין, ג'ון ברייס הדרכה, לוח הומלס, אינדקס האתרים YBAY, אתר חיפוש העבודה JOBNET, ביה"ס לאנגלית וול-סטריט, מכללת נתניה, תמיר-פישמן השקעות ועוד.


אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר