נטוויז וריטליקס מציגות: מסוף קופה עם תמונות

חברת ריטליקס וחברת נטוויז שיתפו פעולה בפיתוח מסוף חדש לקופות במרכולים. ריטליקס פיתחה תוכנה חדשה עבור הקופאים ברשתות השיווק, המציגה תמונות של מוצרים שאינם נושאים ברקוד, כגון תמונות של פירות וירקות וחוסכת לקופאים את הצורך בחיפוש אחר המוצר ברשימות, כפי שעשו עד היום.



הקופה החדשה מופעלת באמצעות מסך נגיעה, מכילה גרפיקה צבעונית, תמונות של מוצרים, דרכים חדשות לחיפוש מוצרים כל זאת ללא שימוש במקלדת. מלבד הקופה עבור הקופאים יוצב מסך גם עבור הלקוחות, כדי שיוכלו לראות את מחיר המוצר שברצונם לרכוש. הקופה החדשה תהיה מחוברת לשרת המרכזי של הרשת. כך יוכלו הקופאים להציע מבצעים מיוחדים לחברי מועדון במהלך עריכת החשבון.



על אפיון ממשק המשתמש של הקופה הייתה אחראית חברת נטוויז.




"לאחר תצפיות וראיונות עם קופאים וקופאיות זהינו נקודות בעייתיות בקופות הקיימות היום כגון: סרבול בתהליך מכירת המבצעים בסוף החשבון" אמר עמי גורן סמנכ"ל נטוויז. "בתהליך מצאנו שחסר מידע זמין על המוצרים וכתוצאה מכך מתארך זמן השהיה בקופה. סוגיה נוספת שבלטה בתצפיות, היתה סוגיית השפה, כאשר קופאיות רבות אינן דוברות עברית כשפת אם, וכך למעשה נפתרה בעיה זו עם הצגת תמונה במקום טקסט". גורן הדגיש כי לנטוויז העבודה על הקופות היוותה אתגר גדול, בה יכלה החברה לשלב את יכולות ממשק המשתמש שלה (UI) לפלטפורמות נוספות מלבד האינטרנט.



על בסיס תוצאות התצפית עיצבה נטוויז מסכים חדשים הבאים לפתור את הבעיות הקיימות, להציע פונקציונליות חדשה ולוודא שאכן הקופה החדשה תהיה נוחה ושימושית: עיצוב מסך מבצעים נוח ויעיל, באמצעותו ניתן להציע בקלות ובזריזות את המבצעים ללקוח, וגם לספק לו את המידע שנחוץ לו. בנוסף, חיפוש מוצרים נוח וזריז כאשר לכל מוצר מצורפת תמונה גדולה יחסית המקלה על זיהויו, ובאופן כללי קיצור תהליך המכירה על ידי שילוב של מספר פעולות במסך אחד.



בימים אלה מותקנות הקופות החדשות והן ישנו את חווית הקניה, הן לצרכני הרשת והן לקופאים.

אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים