הדוגמנית,
אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת
משקפי ERROCA
.
בחמישי
האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, התייצבה אלחימסטר לצילומי
קמפיין חברתי חדש, לרגל השקת קולקציית
משקפי הראיה של אירוקה לחורף 2021. לצידה
של אלחימסטר יככבו כ – 8 דוגמנים בינלאומיים,
מיוצגים על
ידי סוכנות עלית, שפתחה השבוע סוכנות לייצוג גברים.
בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את הצילומים במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר, במיני פנטאוז במגדלי "בריגה"
היוקרתיים בפולג, נתניה. אותו מגדל אליו
עברה נטע עם בעלה הכדורגלן רמי גרשון. "אני גאה לקחת חלק בהובלת המותג בעיקר
בתקופה מאתגרת זאת ושמחה לצלם את הקמפיין בביתי" אמרה נטע אלחמיסטר.
זהו
הקמפיין השלישי השנה של רשת אירוקה בו
הם משלבים מסרים חברתיים, זה החל בקמפיין אוכלים
עם העינים בוא נתנו באירוקה במה למסעדנים, דרך קמפיין ALL EYES ON YOU שנערך בימים
אלו במסגרתו מעניקה אירוקה במה ליוצרים ועד הקמפיין החדש שיעלה תחת הסיסמא: Look in to my eyes and see
better days.
לדברי
לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה: "בימים לא פשוטים אלו,
אנחנו מחויבים יותר מכל, למחויבות חברתית ואחד לשני ולכן בחרנו לשלב בקמפיין שלנו
מסרים של אחווה, חברות, הבנה ואופטימיות מתוך
תקווה
שכמה שיותר מהר נראה כולנו את הטוב. המסרים האלו יבואו לידי ביטוי במסגרת הקמפיין
מתוך עיניהם של נטע אלחמיסטר והדוגמנים דרך משקפי הראיה של אירוקה."