ניו-פארם והמשביר לצרכן בשיתוף פעולה בלעדי עם "מותק של פסטיבל 3"

רשת ניו-פארם והמשביר לצרכן יוצאות בשיתוף פעולה בלעדי וראשי עם האירוע הכי חגיגי במסגרת אירועי חנוכה 2010, "מותק של פסטיבל".



"מותק של פסטיבל" האירוע לו כל הילדים מגילאי שנתיים ומעלה מחכים ייערך החל ב-28.11 ועד אחרי חנוכה בת"א , אשקלון, חיפה וירושלים.



הפסטיבל יאחד על במה אחת את כל הכוכבים הגדולים של הקטנטנים בניהם: יובל המבולבל, טוביה צפיר, אורנה ומשה דץ (האיחוד), מיכל צפיר, דפנה דקל, הדוד חיים, רוני נדלר, שי ורועי, גילי בא לבקר וביחד עם החברים המוכרים ואהובים דודידו והכבשה שושנה וכוכבי ערוץ הופ. המופע יבויים ע"י צדי צרפתי.



במסגרת שיתוף הפעולה אשר יתקיים בין התאריכים 01.11.10- 15.12.10, יוכלו לקוחות המשביר לצרכן וניו-פארם ליהנות מכרטיס למותק של פסטיבל ב-74 ₪ במקום 189 ₪ בקנייה מעל 99 ₪ בסניפי הרשתות וחברי מועדון קלאב 365 ייהנו מההטבה על כל קניה בחנות.



ענת נטיב, סמנכ"ל השיווק של רשת ניו-פארם:"במסגרת סקרים וקבוצות מיקוד שערכנו בקרב קהל לקוחותינו, עלה שמו של "מותק של פסטיבל" כמופע האהוב על הקטנים ועל כן, החליטה הרשת לתת ערך מוסף ללקוחותיה בהטבה על כל קנייה בחנות- כרטיס למופע מותק של פסטיבל ב-74 ₪ בלבד".



אודליה אורבך סמנכ"לית שיווק המשביר לצרכן מוסרת כי: "רשת המשביר לצרכן , הפונה לכל המשפחה, רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה כגון אלו, המעניקים ללקוחותיה חווית קניה משפחתית והטבות לאירועים ומופעים מהסוג הזה בנוסף למבצעים השונים הקיימים באופן שוטף ברשת".

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)