נתוני מכר של חברת המחקר נילסן, המתבססים על נתוני מערכת ה –TRACK MARKET המגיעים ישירות מקופות קמעונאים, מראים כי שוק מוצרי הצריכה מכר בפברואר השנה פחות מוצרים, אבל הכניס יותר. גם לתאריך המאוחר של פורים ישנה השפעה על היקף המכירות בחודש זה בהשוואה לשנה שעברה. הצמיחה הכספית נובעת בעיקר מצמיחה בענפי טיפוח הבית והפרט. בפברואר נרשמה גם צמיחה בקטגוריית מוצרי החלב והסויה, לעומת ירידה בקטגוריית הבשר המעובד.
מוצרים עולים יורדים – פברואר 2016
ערוץ הנוחות הוא היחיד אשר מציג צמיחה משמעותית מתחילת השנה
השחקנים הגדולים בתחום המזון מאבדים נתח שוק מול הקטנים