ניסאן ישראל הפתיעה את לקוחותיה ונטלה מהם את מטלת ניקיון הרכב, ופינקה אותם לקראת חג הפסח, ושלחה את לקוחותיה לדרך אביבית נקייה ורעננה.
לדברי שרית רדין סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס:
"אנו בניסאן תמיד שמים את צרכי הלקוחות במרכז וחושבים מה הם היו רוצים לקבל. לכן, החלטנו להפתיע אותם לרגל חג הפסח בחווייה ייחודית ומרעננת, ולנקות להם את הרכב בצורה חווייתית ומהנה. זו הדרך של ניסאן, להיות תמיד צעד לפני הלקוח. פעילות זו הינה רק אחת ממגוון רחב של פעילויות שהן חלק מהאסטרטגיה השיווקית של החברה ששמה דגש על יצירת ערך חוויתי ללקוח. אנו נמשיך לדאוג לפעילויות נוספות ושירותים רבים ומגוונים ללקוחות שלנו כיאה לערכי ניסאן".