ניקלודיאון מזמינה את מעריצי 'חברים' לקחת חלק ב'חברים': אתגר הטריוויה
האולטימטיבי.
תחרות הטריוויה האינטראקטיבית הראשונה אי פעם שפותחה על ידי החברה הישראלית ענני-
טק. הטריוויה המבוססת על הסדרה האהובה, מבית האחים
וורנר TV. החל מיום שני, ה-24 בינואר ועד יום שבת,
ה-29 בינואר, מעריצי הסדרה יוכלו לפתוח את ערוץ Nick at Nite לשעתיים שלמות של 'חברים' (10:00 p.m. to 12:00 a.m. ET/PT) כפי שמעולם לא חוו בעבר. התחרות תבחן את הידע של המעריצים עם 200
שאלות טריוויה שיופיעו על המסך בכל שתי דקות, כאשר לצופים יהיו בכל פעם 20 שניות
לענות על כל שאלה מהמכשיר האישי שלהם. בנוסף, יוכלו להשתתף בנפרד ב"הגרלות
סיור בסטודיו של חברים", עבור ההזדמנות לזכות בטיול של 4 ימים, עבור שישה
חברים (כולל כל ההוצאות), באולפני האחים וורנר שבלוס-אנג'לס לסיור מיוחד במינו בנושא
'חברים' לתושבי ארה"ב בלבד.
החל מיום שלישי, ה-18 בינואר, ניתן להיכנס
לאתרww.NickatNitePlay.com כדי להירשם מראש לאתגר חברים:
אתגר הטריוויה האולטימטיבי ולהתכונן עם הדרכה למשחק, סקרים, טריוויה על הסדרה
ועוד. עם השקת המשחק, ביום שני, ה-24 בינואר, המתמודדים יוכלו גם להיכנס לאתר כדי
לראות את לוח המובילים היומי, שיציג את 100 השחקנים המובילים מסבב הערב הקודם.
בנוסף, מעריצים בעלי זכאות (בני 18+ 50 תושבי ארה"ב) יכולים גם להיכנס לאתר
בכל ערב כדי להשתתף בנפרד בהגרלה עבור ההזדמנות לזכות בסיור חוויתי אישי בנושא
'חברים' לשישה חברים באולפני האחים וורנר.
ענני-טק, מבית ViacomCBS,
יצרה והפיקה את
ה-TV Master, אפליקציית טריוויה אינטראקטיבית מבוססת
פעילות מעריצים. ענני-טק מתפעלת את חברים: אתגר הטריוויה האולטימטיבי. ענני-טק (לשעבר
מארס אינטראקטיב) היא חברת בת של ענני, המפתחת מוצרים אינטראקטיביים בתחום
הטלוויזיה, המחברים בין משחק ותכנות. ענני-טק מתמחה ביצירת טכנולוגיות משפרות
צפייה עבור השווקים הגדולים כולל ארצות הברית, האיחוד האירופי ואמריקה הלטינית.
Nick at Nite, מדורגת כרשת
המובילה בכבלים בקרב נשים בגילאי 18-49, והיא גם מספקת כיום את ה-Share הגבוה
ביותר של מבוגרים בגילאי 18-49 מאז 2017. 'חברים' משודרת באופן קבוע בין השעות
22:00-2: 10:00
p.m.-2:00 a.m. ET/PTברצועת התוכניות הלילית Nick at Nite של ניקלודיאון.