בימים אלו משיקה חברת הצבעים נירלט אתר אינטרנט חדשני וייחודי שמטרתו ללוות את הצרכן הפרטי בתהליך צביעת הבית ולהקנות לו ידע, הדרכה, כלים ופתרונות. השקת האתר הינו חלק ממהלך שיווקי רחב אותו מובילה נירלט בתחום צביעת הבית ובשוק הצבע בישראל.
האתר כולל מגוון רחב של כלים, אפליקציות, השראות וידע והוא מהווה מדריך צביעה דיגיטלי אשר מלווה את הצרכן בתהליך הצביעה ובכך מפשט את תהליך.
האתר נותן פתרון לשני עולמות תוכן – עולם הגוונים ועולם מוצרי הצביעה. עולם הגוונים מורכב מכלים והשראות שמטרתם לעזור לצרכן בתהליך בחירת הגוונים ועולם המוצרים מנגיש בצורה נוחה וידידותית את המוצרים השונים ומפשט את תהליך בחירת המוצר, הכמויות הנדרשות והמוצרים הנלווים.
באתר כלים חדשניים וייחודיים בניהם: מחברת צביעה דיגיטלית המאפשרת לגולש לשמור את בחירות הגוונים ותמונות השראה למחברת צביעה אישית. מחברת הצביעה האישית מהווה גם תיעוד לבחירות הגוונים שנעשו, הצבעים מקוטלגים לפי חדרים, והצרכן יכול לחזור ולשחזר לאחר שנים את מספרי הגוונים שבהם הוא צבע את ביתו. כלי נוסף היא אפליקציית "מה הגוונים שלך?" באמצעות סדרת שאלות אישיות מייצרת לגולש פלטת גוונים בהתאם לסגנון האישי ונותנת תמיכה ועזרה בבחירת הגוונים לצביעת הבית.
בנוסף, באתר ניתן למצוא: מחשבון כמויות, המחשב את כמויות הצבע הנדרשות לפי סוג הצבע, וגודל החלל בהינתן המפתחים, גוונים מובילים לשנת 2014 אשר מאגדים את הגוונים והטקסטורות, הטרנדים לשנת 2014 בהתאם משפחות הצבעים השונות, גוונים רבי מכר, המלצות לשילובי גוונים, גלריית השראות ועוד מבחר רחב של כלים.
האתר מותאם לקהל הסופי, וכולל הפניות לאתרי נירלט מתמחים הייעודיים לקהלים השונים (צבעים וטייחים, אדריכלים ומעצבים, תעשיה וכד’).
שיר זכאי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, נירלט: "כחברת צביעת הבית המובילה בישראל, המחויבות שלנו כלפי הצרכנים היא לספק את כל הפתרונות, הכלים והעזרה לצביעת הבית ובכך לפשט במעט את התהליך שנתפס כמסובך ומסורבל. את האתר בנינו על-מנת לתת את המענה לסוגיה הזו. אני שמחה וגאה שהצלחנו לייצר אתר חדשני וייחודי שמלווה את הצרכן לאורך כל התהליך ומהווה יועץ צביעה דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל".