נמשכת ההרשמה למחזור השלישי של קורס ניהול השיווק הנערך על ידי המכללה העסקית, הפועלת במסגרת איגוד לשכות המסחר, ו- Allmarketing Training – גוף ההדרכה וההכשרה של פורטל השיווק Allmarketing.co.il.
מטרת הקורס היא להקנות ללומדים כלים וידע תיאורטי ומעשי, טכניקות ואסטרטגיות בתחום השיווק והמכירות וכן להכיר Case Studies של מותגים מישראל ומן העולם. הקורס נועד להקנות עזרים לצורך ניהול טוב יותר של מערכי השיווק בפירמות קטנות עד גדולות.
הקורס הכולל 14 מפגשים, יפתח ב-14 לפברואר וייערך בין השעות 17:00-20:15, בימי ג' במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר ברח' החשמונאים 84 בת"א.
תכנית הקורס מושתתת על מספר נושאים מרכזיים, ביניהם: מבוא לשיווק ואסטרטגית שיווק, מכירות וניהול מו"מ, שיווק ופרסום בטכנולוגיות אינטראקטיביות מתקדמות, שיווק מפה לאוזן ונטוורקינג, ניהול קשרי לקוחות ושירות לקוחות ושיווק בינלאומי וניהול ערוצי הפצה. במהלך הקורס יוצגו Case Studies של חברות ומותגים שהצליחו וכן סיפורי כשלון.
הקורס יועבר על ידי מרצים בעלי ניסיון שטח בתחומים השונים של עולם השיווק, ביניהם: אורן בסון – עורך ומנכ"ל Allmarketing ומשרד יחסי הציבור אולמדיה; דרור כהן – מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק; מוטי בלאו – מנכ"ל חברת הייעוץ לשיווק בינלאומי פרוקסי; טל ציגלר – יועצת בכירה בחברת סקר; עינת הלפמן – סופרוויזרית במשרד הפרסום יהושע TBWA; עופרה פסל, מנכ"ל פסל קשרים מניבים; מיכל כהן-גילת – יועצת ומרצה בכירה באונ' דרבי והמכללה למינהל; ארנה שומן – מנכ"ל ארנה שומן – פרוייקטים בשיווק ועוד.
למסיימי הקורס תוענק תעודה מטעם המכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר. הקורס הוגש להכרה במשרד החינוך לצורך גמול השתלמות.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לאגוד לשכות המסחר בטל: 03-5631023/27/82 או לאתר האינטרנט:
https://www.chamber.org.il/Courses/Item.asp?CategoryID=168&ArticleID=59