נסטלה, מעלה היום, יום ב , ה- 26 בדצמבר, קמפיין לדגני הבוקר המובילים של החברה "האני נאט צ'ריוס" ו"קראנץ'". מטרת הקמפיין הינה עידוד צריכת ויטמין C בקרב ילדים בתקופת החורף, אשר ע"פ מחקרים רפואיים נמצא כמסייע בהתגוננות הגוף מפני הצטננות. אכילת מנה של דגנים אלו עם חצי כוס חלב מספקת 15% מהצריכה היומית של ויטמין C המומלצת לילדים.
הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום מקאן אריקסון, מציג כיתה של תלמידים, כשלפניהם מופיעה המורה הקוראת בשמותיהם על מנת לוודא נוכחות. במקום לענות "כן המורה" עונים הילדים בזה אחר זה בהתעטשויות ובמשיכות אף וזאת עקב היותם מקוררים. רק ילד אחד עונה להפתעתם של כולם "כן" בהתלהבות ובקול צלול ומסתבר שזה מפני שהוא אוכל מדי בוקר דגני בוקר של נסטלה מועשרים בויטמין C, המסייעים לשמור על מערכת החיסון שלו.
לדברי נילי צור, מנכ"לית חטיבת דגני הבוקר והחטיפים "אנו רואים חשיבות עליונה בהגברת המודעות לצריכת מזונות המועשרים בויטמין C, במיוחד בתקופת החורף. דגני בוקר "האני נאט צ'יריוס" ו"קראנץ'" הינם פופולאריים ביותר בקרב ילדים, ונותנים מענה לצורך חשוב של אכילת מזונות המסייעים לחיזוק המערכת החיסונית".
כמו כן, נסטלה מציעה דגני בוקר נוספים המועשרים בויטמין C: פרוסטד צ'יריוס, טריקס ונסקוויק.
הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24.