נסטלה גלידות הציגה השבוע את עונת הקיץ לשנת 2011 עם מגוון מוצרים חדשים הפונים לקהלי יעד שונים.
לקהל המבוגרים מרחיבה נסטלה את משפחת לה קרמריה ומשיקה את "סדרת היוגורט של לה קרמריה" מועשרת בסידן וויטמין D. לאחר הצלחת שלגוני "פרילי יוגורט" תות ואננס ב- 2010 הוחלט להשיק את הסדרה גם לצריכה ביתית בטעמי יוגורט תות ויוגורט אננס.
עוד בעולם המבוגרים: לאור הצלחת סדרת ג'ויה בשוק הגלידות המשפחתיות ולאור דרישות הצרכנים והקמעונאים משיקה נסטלה את סדרת ג'ויה אישית באריזות של 130 מ"ל, הסדרה כוללת 3 טעמים: וניל מייפל פקאן, וניל פירות אדומים ושוקו אגוז. כמו כן מושק טעם חדש: עוגת גבינה ותות עם עוגיות זאת במסגרת הרצון לחדש ולרגש את עם טעמים חדשים בכל עונה. ג'ויה הינה הגלידה היחידה בארץ העשויה מ- 100% רכיבים טבעיים.
חדשנות נוספת למבוגרים בסדרת שלגוני הפרימיום "נוק אאוט". נסטלה מגדילה את מגוון הטעמים מ- 4 ל- 6 עם שני טעמים מעולם הקינוחים המתוחכמים: נוק אאוט מסקרפונה לימון עם עוגיות, שלגון יחיד בעולם בטעם זה, ונוק אאוט מייפל פקאן.
לילדים מציעה את הגלידות הרשמיות של הדרדסים; שלגון שרבט בצורת פטרייה בטעם פירות הכולל בובת דרדסים בכל אריזה ליצירת אוסף מושלם של 10 בובות (בובה 1 בכל אריזה). שלגון הדרדסים מוצע גם במאגדת 5 שלגונים + 5 בובות.
"פיצוץ" – טילון לילדים בטעמי שוקו בננה עם כדורוני שוקולד מתפוצצים. טילון "פיצוץ" נבחר במסגרת סדרת מחקרים שבדקו את הטעם שילדים אוהבים. כדורי השוקולד שמתפוצצים בפה זכו להצלחה גדולה במיוחד.
לבני הנוער משיקה נסטלה את השלגון הרשמי של ג'סטין ביבר לקראת ההופעה שתתקיים ב- 14.04. ואת סדרת קראנץ' רולס לחובבי שוקולד, שלגון וניל עם ליבת נוגת וציפוי שוקולד חלב או לבן עם פצפוצים. שלגונים המספקים חווית קראנץ' בכל ביס.
לדברי זאב קלימי, מנכ"ל גלידות נסטלה, שנת 2010 היתה שנת מפנה עבור גלידות נסטלה. נתח השוק שלנו עלה בשנה האחרונה בעקבות חדשנות מוצרית ומענה נכון לצרכי הקהל מ- 28% ב- 2009 ל- 32% ב- 2010. במהלך 2010 הושק מותג הפרימיום "ג'ויה" איתו כבשנו 8% נתח שוק בסגמנט המשפחתיות. בסגמנט זה עלה נתח השוק של גלידות נסטלה מ- 23% ב- 2009 ל- 31% ב- 2010. בתחום האימפלס, המהווה כמחצית מקטגוריית הגלידות, הגיעה נסטלה לנתח שוק של 45% לאחר שסגרה את 2009 עם 39%. עוד מוסיף קלימי כי במהלך הקיץ הקרוב נמשיך לחדש ולהשיק מוצרים וטעמים חדשים שימשיכו את מגמת העלייה בנתח השוק של החברה כמו גם יפתיעו וירגשו את הצרכנים.
לדברי סיגל פרוז'נסקי, סמנכ"לית השיווק של נסטלה גלידות, עולם הגלידה מתחבר לעולם של הנאה ופינוק. השנה אנחנו מציעים חידושים לכל קבוצת גיל החל מהדרדסים, בובספוג ופיצוץ, לילדים ונוער ועד טעמים חדשים וייחודיים הפונים לקהל בוגר יותר כדוגמת נוק-אווט מסקרפונה לימון שהיא גלידה איכותית בעלת טעם מתוחכם ובוגר. במקביל, לא שכחנו את בני הנוער הצעירים עם השלגון הרשמי של ג'סטין ביבר. עוד מוסיפה פרוז'נסקי כי המודעות של הציבור לצריכה נבונה של קלוריות וערכים תזונתיים באה לידי ביטוי בהצלחה של המותג "פרילי" ולכן הוחלט להרחיב את המוצר ולפתח אותו גם לגלידה משפחתית עם סדרת "לה קרמריה" גלידת יוגורט ביתית המועשרת בויטמין D.