נסטלה משיקה משחק תלת ממד אינטראקטיבי על גבי אריזות דגני בוקר

לראשונה בישראל מושק מוצר מזון המשולב עם משחק מציאות מדומה: חברת התוכנה דאסו סיסטמס ישראל, המתמחה בפתרונות תלת ממד וניהול מחזור חיי מוצר, פיתחה עבור חטיבת דגני הבוקר של נסטלה משחק אינטראקטיבי, המשלב בין קופסת דגני הבוקר CRUNCH למשחק וירטואלי המשוחק במחשב, כאשר הקופסה משמשת כאמצעי השליטה במשחק. עלות ההשקעה במהלך 3 מיליון ₪.



על מנת לשחק ולאפשר את חווית המציאות המדומה, כל שנדרש הוא נגישות לרשת האינטרנט ומצלמת רשת פשוטה. על גב האריזה של דגני קראנצ' מופיע ריבוע שחור, כאשר נכנסים לאתר הייעודי של המשחק ומכוונים את הריבוע השחור למצלמת הרשת של המחשב, הופכת אריזת הדגנים לקונסולת משחק אינטראקטיבית המשלבת את הדמות המופיעה על גבי הקופסה. באמצעות הזזת הקופסה מצד לצד, השחקן מנסה לאסוף מקסימום כדורים זוהרים ולשחרר את הגיבור מחוץ לקופסה. לסרטון הדגמה: https://www.youtube.com/watch?v=m6xIdmoVs8A



שיתוף פעולה זה בא בעקבות הצלחה מסחררת של פעילות מסוג זה בצרפת, שם בעקבות פיתוח משחק על אריזות דגני הבוקר של נסטלה, נרשם גידול של עשרות אחוזים במכירות, ובוצעו מיליוני כניסות לאתר המשחק בתוך שבועות בודדים.



המשחק יופיע על אריזות דגני שוקולד Crunch ו-Crunch רולס נוגט במהלך החודש (מאי) ויקנה להן ערך מוסף וייחודי. מותג Crunch הפונה לקהל יעד של בני נוער וילדים עם שני מוצרים Crunch ו-Crunch רולס נוגט תחת המסר "תשמע מה שבקראנצ' שלך" לפיו קראנצ' מאפשר למי שאוכל אותו לברוח מהשגרה המשעממת לרגעים של חופש, כיף וטעם. נסטלה תלווה את השקת אריזות הדגנים החדשות בקמפיין פרסומי שיעלה במהלך חודש מאי.



לדברי זהבה מרטונוביץ', מנכ"ל חטיבת דגני הבוקר של נסטלה, "שיתוף הפעולה עם דאסו מאפשר לצרכני הקראנץ' ליהנות מחוויה משולבת: גם ליהנות מהטעם וגם לקבל באופן זמין משחק חדשני ומאתגר ללא עלות נוספת."



לדברי גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, "אוגמנטד ריאליטי הופכת את הטכנולוגיה בתלת ממד לזמינה ונגישה לכל אחד. מה שהיה בעבר רק נחלתם של אולפנים משוכללים, זמין היום לכל צרכן בעל מצלמת אינטרנט. דאסו סיסטמס מעניקה, למעשה, חווית שיווק חדשה לכל מותג באשר הוא על ידי הפיכת אריזת המוצר לקונסולת משחק עם דגש על חווית משתמש הקצה."



דאסו סיסטמס ישראל היא הסניף המקומי של ענקית התוכנה הצרפתית Dassault Systems, המובילה העולמית בפתרונות תלת ממד (3D) וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), המשלב הדמיות בתלת ממד ושיתוף בין מספר רב של גורמים. הטכנולוגיה לקמפיין פותחה באופן ייחודי על ידי הסטודיו לעיצוב בתלת ממד של דאסו סיטסמס, המוביל את טכנולוגיית ה-Augmented Reality עבור נסטלה.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר